maandag 25 mei 2015

May Playlist

Mijn god, wat is het lang geleden dat ik een blogpost heb gemaakt! Ik heb de afgelopen tijd al mijn energie en tijd gestoken in mijn schoolwerk en mijn bijbaantjes, maar hierdoor bleef er heel weinig tijd over voor mijn blog... Vandaag ga ik daar een einde aan maken met een nieuwe playlist voor de maand mei (ook al zitten we al bijna aan het einde van de maand)!

Ghosts that we knew - Mumford & Sons

Dracula - Bea Miller

Ghost - Halsey

Trouble - Halsey

Georgia - Vance Joy

Song for the rich - Tristan Prettyman

Damned if I do ya, damned if I don't - All Time Low

I wish I was a punk rocker - Sandi Thom

Ramble on - Led Zeppelin

Should I stay or should I go - The Clash

You really got me - The Kinks

Something big - Shawn Mendes

Down - Jason Walker

Dat was het weer voor deze playlist... Heb jij nog recommendations?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten