vrijdag 17 januari 2014

To chop or not to chop?

 
Ik heb al zo lang ik me kan herinneren lang haar, met lang bedoel ik ook echt lang. Bijna tot aan mijn billen! Maar na bijna achttien jaar ben ik het een beetje zat, ik doe er eigenlijk nooit iets mee. Het is te zwaar om te krullen en ik draag het alleen in een vlecht of een staart als ik 's ochtends niet  genoeg tijd heb gehad om het te wassen! Sinds een paar maanden denk ik erover om het kort te knippen! Ik heb een paar keer foto's op internet gezien van Dianna Agron met een messy bob en dat is precies wat ik wil!
 
Een paar  voorbeelden van wat ik leuk vind:
Dianna Agron
 
Keira Knightley
 
Scarlett Johansson
 
Julianne Hough
 
 
To chop or not to chop? Ik weet het nog niet zeker, maar ik neig toch steeds meer naar de messy bob!
 
 
 


1 opmerking:

  1. Als ik jou was zou ik het tm je schouderbladen eerst knippen (dus beetje midway). Om te kijken hoe je haar dan valt. Het is erg wennen van lang naar kort. En jouw haar is anders dan dat van Dianna Agron. Hoe leuk het haar ook staat, misschien staat het jou van geen kant.
    Ik heb hetzelfde gedaan toen ik 16 was. Van net zo lang haar naar de bob. En o wat viel dat me tegen. En hoe lang het duurt voor het weer gegroeid is!! Dat is ook echt heel irritant.

    BeantwoordenVerwijderen