donderdag 10 april 2014

Spring Tag

Ik had vandaag zin om weer eens een tag te doen en aangezien ik vandaag al de eerste narcisjes heb gezien, doe ik de Spring Tag! Enjoy!

Favorite spring nailpolish?
Aangezien ik in een ijswinkeltje werk, mag ik geen nagellak dragen. Je zult me deze lente dus niet vaak met nagellak op zien, maar als ik het draag zal het waarschijnlijk óf een lichtblauwe kleur óf een koraalroze kleur zijn!

What is your must-have lip colour this spring?
Alweer moet ik zeggen: KORAAL! Ik heb zelf een nogal roze huid, dus ik vind dat ik roze kleuren niet zo goed kan hebben. Perzik kleuren daarentegen: GEWELDIG!

Show us your favorite spring dress!
Deze jurk heb je misschien al een keer voorbij zien komen in een OOTD, maar het is dan ook echt één van mijn favorieten! Ik draag hem in de zomer, zoals op de foto, maar in de lente (zoals nu) draag ik er een spijkerjasje overheen, wat er ook gewoon schattig uitziet!

What's your favorite flower?
Ik ben gek op die lichtroze rozen met zo'n groen randje. Deze bloemen staan voor mij echt voor lente en vrolijkheid!

Favorite spring accessory?
Ik draag nooit zo veel sieraden, ik houd het bij mijn ringen en mijn horloge die ik iedere dag trouw draag!

What spring trends are you most excited for?
Korte rokjes! Ik vind het heerlijk om jurkjes en rokjes te dragen en dat doe ik dan ook het hele jaar door, maar zodra de temperaturen ook maar een klein beetje stijgen, verdwijnen de panty's de kast weer in. Ik ga het liefst met blote benen naar buiten, heerlijk!

Favorite spring candle?
Alles met de geur van rozen! In de herfst en wintermaanden ben ik verslaafd aan kaneelgeuren, maar in de warmere maanden neig ik meer naar bloemige geuren.

Favorite spring perfume?
Het originele Chloé parfum, die naar rozen ruikt of het Be Delicious parfum van DKNY.

What is spring like where you live?
 Ik woon in Nederland, dus het weer is nooit echt fantastisch, maar op dit moment valt het nog wel mee. De lente begint een klein beetje op te komen en ik heb al een paar zonnestralen mee kunnen pakken!

Any plans for spring break?
In de meivakantie ga ik leren voor mijn examens. Ik heb de eerste maandag na de vakantie al direct mijn eindexamens! Ieeeeeh! Spannend!

Wat zijn jouw plannen voor de lente/ meivakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten