woensdag 30 april 2014

TBR update #1

Ik heb al een aantal boeken van mijn TBR weten te lezen, dus ik dacht dat het handig was om een kleine update te geven met een uitleg over de plotlijn in de boeken.

Ruby Red (Kerstin Gier)
Dit boek gaat over een familie die een tijdreisgen hebben, waardoor je (als je het gen hebt) van je zestiende kunt tijdreizen! Hoe cool zou dat zijn? Maar Gwendoline is het daar niet mee eens, zij wilde het gen helemaal niet, haar nichtje was de uitverkorene! Niet Gwen! Maar dan ontmoet ze de jongen die haar partner tijdens de reizen zal zijn...
Rate: ****

Sapphire blue (Kerstin Gier)
Het tweede boek in de Ruby Red serie, hier kan ik niet te veel over zeggen, want dan zou ik het geheim  verklappen! 
Rate: ****

Babe in boyland (Jody Gehrman)
Natalie schrijft de liefdesrubriek voor de schoolkrant en is heel tevreden met het advies dat ze haar medeleerlingen geeft, totdat haar school erachter komt wie het heeft geschreven en haar verteld dat ze helemaal niet weet wat er in de hoofden van jongens omgaat! Ze besluit om undercover (als de stoere jongen Nate) bij een jongenskostschool te gaan om zo ervaring op te doen op het jongensvlak. 
Rate: ***

Rebel Belle (Rachel Hawkins)

Harper Price is de Homecoming Queen, ze is hoofdcheerleader en heeft het beste vriendje van de hele school. Haar leventje is perfect. Totdat ze op de avond van Homecoming gezoend wordt door de conciƫrge en opeens superpowers heeft! En waarom heeft ze opeens die drang om de jongen die haar altijd dwars heeft gezeten (David Stark) te beschermen?
Rate: *****

Welke boeken heb jij de laatste tijd gelezen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten