dinsdag 6 mei 2014

TBR update #2

Ik heb deze week weer lekker kunnen lezen, dus ik kan weer een aantal boeken van mijn TBR lijstje afstrepen!

This is what happy looks like (Jennifer E. Smith)
Ik heb al eerder een review geschreven over één van de boeken van Jennifer E. Smith: The statistical propability of love at first sight. Een boek dat ik daarna nog meerdere malen heb herlezen. Maar nu, dit boek. Het gaat over een meisje dat op een avond een gek mailtje krijgt over een pet-pig van een jongen, die per ongeluk het verkeerde email-adres heeft ingetypt. Ze beginnen over en weer te schrijven en beginnen elkaar toch wel heel erg leuk te vinden. Dan besluit de jongen haar te bezoek via zijn wel erg speciale baan...
Rate: ****

Attachments (Rainbow Rowell)
Normaal gesproken houd ik me bij fantasy young adult boeken, maar deze week heb ik zelfs een tweede contemporary boek gelezen! Dit boek gaat alweer over email. Nu is het een man die bij de beveiliging werkt binnen een groot bedrijf, hij moet de email van de medewerkers controleren op gevaarlijke inhoud. Terwijl hij dit doet, stuit hij op emailverkeer tussen twee vriendinnen, Jennifer en Beth. Langzaam maar zeker, word hij verliefd op Beth. Maar wat kan hij daar aan doen zonder over te komen als een stalker?
Rate: ***

Hush, Hush (Becca Fitzpatrick)
Dit is weer helemaal mijn soort boek. Fantasy van de eerste graad. Een meisje wordt verliefd op een gevallen engel die ontzettend gevaarlijk is en die altijd naar haar kijkt alsof hij haar zou willen vermoorden. GEWELDIG!
Rate: *****

The Raven Boys (Maggie Stiefvater)
Alweer zo'n geweldig fantasy boek! Alhoewel ik moet zeggen dat ik hele hoge verwachtingen van dit boek had en dat die niet helemaal zijn waargemaakt, maar wel voor 98%! Het gaat over de dochter van een psychic, iemand die contact kan maken met de doden. Haar hele familie heeft het meisje altijd vertelt dat ze haar ware liefde zou doden met een kus, waardoor het meisje altijd een heel teruggetrokken leven heeft geleid. Totdat ze de jongen ziet die haar ware liefde zou moeten zijn en alles in één klap veranderd.
Rate: ***

Heb jij nog boeken die ik absoluut moet lezen of heb je misschien één van deze boeken gelezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten