vrijdag 9 mei 2014

Easter OOTD

Ik weet het, ik ben er verschrikkelijk laat mee. Pasen is allang voorbij, maar ik scrolde net door de foto's op mijn telefoon en toen vond ik een paar foto's van eerste paasdag. Ik was tevreden over wat ik aanhad, dus ik ga het toch aan jullie showen...

Ik droeg mijn rode jas van Primark, zoals hier goed te zien is.

Verder droeg ik een zwarte cropped bloesje van Primark met daaronder zwarte highwaisted shorts van New Yorker. Omdat het buiten nog best wel koud was (vooral op het strand, waar ik was) droeg ik simpele zwarte panty's. Ik vond dat mijn outfit wel wat extra's kon gebruiken, dus heb ik ervoor gekozen om vintage zwarte kniekousen te dragen met een witte ruche net boven mijn knie. Om het af te maken mijn zwarte buckled biker boots erbij en klaar! Normaal gesproken zou ik hier hoge hakken onder dragen, maar we gingen een strandwandeling maken met de hele familie en ik wilde mijn schoenen niet verpesten...

Hoe was jouw Pasen?

1 opmerking: