zondag 28 juni 2015

Collective Haul

Oké, ik probeer al een paar maanden mijn salaris op te sparen, zodat ik als ik met mijn ouders naar Antwerpen ga, ik een keer echt goed kan shoppen. Met andere woorden, alles kan kopen wat ik leuk vind. En dat ging goed voor een tijdje... en toen ging het een klein beetje mis... 

Ik ben met mijn moeder naar Den Haag gegaan om te vieren dat ik mijn eerste jaar op het HBO het gehaald en dat ik mijn propedeuse heb gehaald! Woohoo! Eén nadeel... er was overal sale. Hoe kon ik dat weerstaan? Het simpele antwoord: niet. Ik heb het niet weerstaan. Ik heb te veel geld uit gegeven, maar ik heb nu wel een begin gemaakt aan mijn nieuwe garderobe om te laten passen bij mijn nieuwe kapsel. 

Oh ja, ik heb mijn haar trouwens alweer korter laten knippen. Nu heb ik een bob, niet kaaklengte, een paar centimeter langer. En oh boy, ik ben er zoooooo blij mee! Maar ja, bij een nieuwe haarstijl hoort een nieuwe kledingstijl en dat betekent shoppen... Om te beginnen met H&M!

Een donkerblauw met wit gestippelde playsuit met een mini cut-out en strik op de borst en kapmouwtjes.


 Een luchtige donkerblauw met wit patroon crop top met een donkerblauw gehaakte/broderie rand onderaan.

Primark
Een donkerblauw wit gestreepte off the shoulder crop top, gebreid maar dun.

Een donkerblauw semi-doorzichtig jurkje met kleine V-hals en bruin (nep)leren riempje om de middel.

Twee dezelfde vestjes, één in wit en één in donkerblauw. De donkerblauwe heeft goudkleurige knoopjes en de witte heeft zilveren knoopjes.

Een zwarte playsuit met wit paisley motief, wijde mouwen (à la seventies) met cold shoulder design en elastiek om de middel.

Donkerblauw met wit gestreept kort jurkje met spaghetti straps, gemaakt van T-shirt materiaal.
En dan... het ding waarvoor ik werd uitgelachen door de man achter de kassa. Een batman pyjama. 

Twee kettingen, één simpel dun kettinkje met een parel onderaan en een dubbele dikkere ketting met verder geen versiering.

Zwarte chunky booties met een plateau en een bandje om de enkel. A.K.A het paar schoenen waar ik al maanden over kwijl, maar nooit kan vinden in mijn maat (nu eigenlijk ook niet, but I'm dealing with it)!

Het laatste paar schoenen dat ik heb gekocht bij de Manfield en misschien wel mijn favoriete deel van de hele haul: een paar zwarte penny loafers met luipaard print top. Need I say more?

Dat was het weer voor mijn horrible money management!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten