maandag 15 juni 2015

June playlist

Mijn laatste examens zitten er weer op en dat betekent veel goeds voor mijn blog. Ik heb namelijk eindelijk weer tijd om er eens fatsoenlijk voor te gaan zitten en een aantal blogposts te schrijven! Woohoo! Te beginnen met één van mijn favoriete posts om te maken: een playlist voor de maand Juni! 


Lipstick on your collar - Connie Francis

Stupid Cupid - Connie Francis

Bad habit - The Kooks

Down - The Kooks

Dancing on quicksand - Bad Suns

Salt - Bad Suns

Cardiac arrest - Bad Suns

Young at heart - Frank Sinatra

The way you look tonight - Frank Sinatra

Bad blood/We're never getting back together mash up - Taylor Swift


Zoals gewoonlijk weer een random mix aan muziek, maar dit is nou eenmaal mijn muzieksmaak, sorry!

Waar heb jij de afgelopen maand het meeste naar geluisterd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten