donderdag 13 augustus 2015

August Playlist

Ik denk dat een excuses allereerst wel op z'n plek is. Heb ik eindelijk zomervakantie en daarmee lekker veel tijd om te bloggen, doe ik het nog steeds niet! Er zit echter wel een goede reden achter (deze keer). Mijn laptop komt namelijk nog uit het stenen tijdperk en begint ernstige kuren te vertonen. Het uploaden van foto's kan al zo'n 3 kwartier duren. Absurd lang natuurlijk en super irritant als ik midden in een blogpost een uur moet wachten voordat ik weer verder kan gaan. Grrrr! Ik ben ondertussen al aan het kijken voor een nieuwe laptop, er is alleen zoveel keus!!! Ondanks het slakkentempo van mijn laptop ga ik vandaag toch proberen mijn Augustus playlist te posten! Yayyy!

The Island - Box of Light

I can't feel my face - The Weeknd

English girls - The Maine

She's kinda hot - 5 Seconds Of Summers

Welcome to the black parade - My Chemical Romance

Mess is mine - Vance Joy

Young at heart - Frank Sinatra

Migraine - Twenty One Pilots

House of gold - Twenty One Pilots

Hallelujah - Panic! At The Disco

I did it! Eindelijk weer een post! Woohoo! Waar heb jij de afgelopen tijd naar geluisterd? Heb je nog muziek die je mij aanraadt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten