vrijdag 26 juli 2013

Mijn bikini van deze zomer

Ik ben stapelgek op de zomer, eindelijk korte rokjes met blote benen zonder dat je het gevoel hebt dat je huid bevriest, iedere dag een ijsje eten (ik werk nu zelfs in een ijswinkel!), sandaaltjes in plaats van laarzen met skisokken erin en ga zo maar door... Maar het allerfijnste aan de zomer vind ik dat het weer tijd is voor bikini's! Ik vind het heerlijk om hele dagen in de zon te liggen (weliswaar goed ingesmeerd), gewoon een boek lezen of muziek luisteren en verder helemaal niets doen... En om dan een beetje een egaal bruin tintje te krijgen, zon ik het liefst in mijn bikini.
 
Vorig jaar heb ik bij The New Yorker een hele leuke bikini gekocht (in de uitverkoop, het topje en twee broekjes alles bij elkaar voor nog geen vijftien euro!), hij is donkerblauw met grote witte stippen en een witte rand langs de cups en de bovenkant van het broekje. In het midden van het topje en op de heup van het broekje zit ook nog een klein strikje! Ik heb twee broekjes gekocht, omdat het twee verschillende soorten zijn, namelijk een "gewoon" laag broekje en een highwaisted broekje. De laatste geeft in combinatie met het topje een fifties vibe aan de hele outfit. Ik ben fan!
 

Op de eerste foto is trouwens ook goed te zien hoe de kleur verandert in mijn vlecht...
 
 
Wat is jouw favoriete bikini dit seizoen?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten