zondag 14 juli 2013

Nieuw project: The Hopeful Notes

In mijn blogpost over mijn favoriete bloggers en youtubers noemde ik ook Carrie Hope Fletcher. Haar volgers noemen haar "a big sister" en dat is wat ze ook probeert te zijn, je kunt namelijk een brief naar haar P.O. BOX sturen en dan schrijft ze je persoonlijk een antwoord terug. Ze probeert je dan te helpen met een probleem of ze vraagt je om je mening over een nieuwe video.
 
Op dit moment is ze een nieuw project gestart: The Hopeful Notes. Het idee is simpel: iedereen draagt gewoon een pen en een boekje sticky notes bij zich en schrijft daar grappige, vriendelijke of inspirerende quotes op, onderaan het briefje zet je de twitteraccount van de Hopeful Notes (zodat wie het dan ook vind, kan onderzoeken wat het project inhoud). Die plak je dan op een plek waar iemand anders ze kan vinden en dan maak je er een foto van die je op de twitteraccount plaatst. In speciale gevallen vind je dan iemand die jouw briefje heeft gevonden. Het doel van dit project is om iedereen vriendelijker tegen anderen te laten zijn. Deze briefjes kunnen je dag echt weer goed maken, ook is het leuk om te zien als iemand jouw briefje vind, om te horen wat zij ervan denken!
 
Ik heb zelf ook een poging gedaan om het idee bij mij op school aan te laten slaan, maar ik ben er na een paar dagen mee gestopt, de andere leerlingen snapten het niet echt en ik vond mijn briefjes terug in de prullenbak! :(
 
Toch vind ik het een heel leuk idee en ben ik er echt van overtuigd dat dit iets heel groots kan worden, ook in het saaie Nederland!
 
Hier een paar foto's van mijn Hopeful Notes:

 
Ik weet dat de foto's op hun zij liggen, maar ik heb het op iedere mogelijke manier geprobeerd en ze blijven op deze manier uploaden dus ik heb het gewoon opgegeven. Sorry!
 
Ik zie het graag als je besluit mee te doen met het project!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten