donderdag 25 juli 2013

Mijn ombré-haar

Ik heb sinds een paar maanden dip-dye in mijn haar, ook wel ombré genoemd. De bovenkant (zeg maar vanaf de wortels) is donkerbruin, de onderkant van mijn haar is heel lichtbruin. Ik wilde dit al doen sinds ik foto's op internet zag van Zoë (zoella280390 op youtube) waarop zij net haar haar had geverfd. Het stond haar echt fantastisch en aangezien ik mijn haar al meerdere keren had geverfd (rood, bruin etc.) en ik alleen maar bruine haren een beetje saai vond worden bij mij, besloot ik het erop te wagen en ook dip-dye te nemen!
 
Mijn moeder heeft mijn haar geverfd (zoals ze altijd doet) en we hebben gebruik gemaakt van de L'Oréal Paris wild ombre pakketten. Eerst gebruikten we alleen de kleur voor donkerbruin haar, maar daarmee kregen we niet het gewenste eindresultaat, dus hebben we er later nog een lichtere kleur overheen gedaan, wat uiteindelijk precies het resultaat opleverde wat ik wilde!

Op de laatste foto kun je goed het kleurverschil zien in de onderkant en de bovenkant van mijn haar...
 
Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat en ik denk zeker dat ik dit nog wel een poosje in mijn haar zal hebben. Ik weet dat het heel slecht voor je haar is om het te bleken, maar ik bescherm het normaal gesproken heel goed, ik gebruik één of twee keer per jaar een stijltang/ krultang op mijn haar en gebruik altijd een conditioner, dus ik vind dat mijn haar het wel een keertje kan hebben, zolang ik het maar niet te vaak bleek!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten