zondag 10 november 2013

November playlist

Mijn muzieksmaak is all over the place, het ene moment kan ik naar Green Day en Good Charlotte luisteren, terwijl ik tien minuten later keihard meezing met de nieuwste One Direction cd (ja, ik ben stiekem een Directioner, don't judge).
Ik vind dit soort posts altijd leuk om te lezen, want je krijgt een beeld van wat anderen leuk vinden (ik ben een beetje een "Nosy Rosy") en je kunt soms nieuwe muziek ontdekken die je helemaal geweldig vind!
Daarom heb ik besloten zelf te beginnen met een serie my monthly playlists! De eerste keer: November!
 
Daniel in the den - Bastille
 
Flaws - Bastille
 
Mardy Bum - Arctic Monkeys
 
Fluorescent adolescent - Arctic Monkeys
 
Heart attack - One Direction
 
Waiting - Jamie Campbell Bower
 
Get your guns - Jamie Campbell Bower
 
 
Better man - Jamie Campbell Bower
 
Zoals ik eerder al zei, zit er niet echt één bepaalde stroming in, maar ik vind dit allemaal topnummers en ik hoop dat jij dat ook vind!
 
Wat zijn jouw favoriete nummers op dit moment?
 

1 opmerking:

  1. Mijn favoriete nummers op dit moment:
    Miley Cyrus - Wrecking Ball
    Royals - Lordy
    Ik ben gek op bijna alle liedjes van Pink.
    Katy-Perry - Firework (beetje voor oud en nieuw)
    One Direction - Kiss you (blijft goed vind ik)
    Backstreet Boys - As long as you love me

    Tja en nog veel meer. Ik vind van alles mooi. Maar deze op dit moment even extra. Wisselt bij mij heel erg. Soms liggen ze even "op de plank" en dan komen ze weer even te voorschijn

    BeantwoordenVerwijderen