woensdag 24 september 2014

Fifties style clothing

Ik ben helemaal gek op de jaren vijftig, de muziek, de auto's en vooral... de kleding! Ik probeer iedere dag een klein beetje fifties in mijn outfit terug te laten komen, iets wat op sommige dagen wat beter lukt dan op andere. Wat natuurlijk wel erg helpt is echte vintage (of vintage geïnspireerde) kleding. Ik heb een aantal outfits die erg richting pin-up gaan, maar soms vind ik het ook leuk om swing-dresses te dragen. Ik heb (sinds vandaag) drie jurken die ik allemaal even mooi vind!

Betty Lou Polka Dress Navy/White

Collectif Clothing 50s Sindy Doll SailorNavy Swing Dress
Bunny 50s Chantal Swing Dress Black Gingham



Ik heb de eerste jurk vandaag pas gekocht bij Bennie's fifties store in Scheveningen! Ik vind hem geweldig en heb hem klaar gelegd om morgen naar school aan te trekken!

Heb jij wel eens een  jaren vijftig jurk gedragen of is dat niets voor jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten