zondag 7 september 2014

September playlist

Het is weer zover... het schoolseizoen is officieel begonnen! Aaaaaaah! Ik zit zelf nog in die hele enthousiaste fase van nieuwe boeken en leuke docenten en interessante lessen, maar ik kan begrijpen dat dit voor mensen die niet naar een nieuwe school zijn gegaan absoluut niet het geval is. Om de weg naar school iets draaglijker te maken, heb ik mijn maandelijkse playlist weer opgesteld.

Vance Joy - Riptide

Natalia Kills - Wonderland

Petesjams - This is gospel (cover)

Carrie Hope Fletcher - Guess we'll never know

Luke Sital-Singh  -  Bottled up tight

Luke Sital-Singh  -  21st century heartbeat

The Asteroid Galaxy tour - The golden age

The Kooks - Sea side

Sea wolf - violet hour

OK Go - shooting the moon

Dat was het weer voor deze maand, ik hoop dat je er wat aan hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten