zondag 8 februari 2015

Spring wishlist 2015

Ik kan niet wachten tot het eindelijk weer zomer wordt, helaas duurt het nog wel even voordat ik weer in mijn bikini in het zonnetje kan liggen... Tot die tijd zal ik het moeten doen met kwijlen over alle nieuwe Spring/Summer collecties die in de afgelopen weken zijn uitgekomen... Ooohhh... Aaaaahh... So pretty! Dit zijn de producten waarvan ik hoop ze over een poosje in mijn bezit te hebben (het gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar... a girl can dream, right?).

All that glitters
Wat mij heel erg opviel toen ik me verdiepte in de sneak peeks van de nieuwe collecties, was dat bijna ieder merk minstens één paar schoenen had dat overladen is met glitters! En dan bedoel ik niet een subtiele shimmer, nee, vol glitter! Kun je je nog herinneren dat je in de kleuterklas met knutselen een vel papier voor je neus kreeg, waar je dan lijm op moest smeren en glitters overheen moest gooien, zodat ze bleven plakken. Denk aan dat effect, maar dan op een paar schoenen! Ik snap dat dit niet iedereens cuppa is, maar ik vind het persoonlijk pretty awesome!
New look Jazzle Silver Glitter Lace Up Brogue Shoes

Floral everything
Ik houd niet zo van printjes. Streepjes en stipjes kan ik nog handelen, maar iets wat daarbuiten valt is niet mijn ding. Aztec is mijn grootste nachtmerrie. Maar... Floral (bloemetjes, voor het geval je niet wist wat dat betekent) zijn weer overal te zien deze lente en zomer. En ik moet zeggen... I kinda like it. Je moet altijd heel erg oppassen met het dragen van bloemetjespatronen, omdat het er al gauw uitziet als je grootmoeders gordijntje, maar als je het goed draagt, kan het heel mooi zijn en vooral heel girly. En dat is nou precies mijn stijl. Als iemand aan mij vraagt om mijn stijl te omschrijven, sta ik altijd met mijn mond vol tanden. Ik heb namelijk geen flauw idee! Ik draag van alles, preppy, rock 'n roll, edgy... Maar er is één begrip dat al deze stijlen met elkaar verbind: feminine. Alles wat ik draag is vrouwelijk, ik houd niet van sportieve kleding of oversized, ik voel me veel meer op mijn gemak als ik iets meisjesachtigs draag. De floral trend sluit hier goed bij aan en ik ga zeker proberen hier een paar outfits mee te creëren. 
Primark floral jumpsuit
Gek genoeg heb ik deze jumpsuit afgelopen zomer al gekocht (in de uitverkoop voor hooguit 5 euro!), maar nog nooit gedragen! Deze zomer ga ik daar zeker verandering in brengen...

Graphic tees
Ik ben niet echt het T-shirt dragende meisje. Ik weet niet... Het staat me gewoon niet zo goed en ik vind ze nogal oncomfortabel. De neklijn is altijd veel te hoog en geeft me het gevoel dat ik stik en ik vind de prints die erop staan meestal vreselijk. Je weet wel, van die foto's van Lady Gaga ofzo... Yuk! Maar nu heb ik al meerdere malen tees voorbij zien komen met coole, slimme of grappige teksten erop en ik moet zeggen: ik ben fan. De neklijn ergert me nog steeds dood, maar ik denk dat ik bereid ben dat te negeren als de print zo leuk is...
HOMEWORK shirt, Off The Shoulder, Over sized,   loose fitting, graphic tee women's, teens. SCHOOL college homework Sunday Brunch Mornings are for Mimosas Off Shoulder Triblend Raw Edge Swanky Tee Funny Graphic Tee Yoga Top - ONE SIZEBlogger Graphic Crop Top, Hipster Graphic Tee, Sexy Crop Top, Blogger Graphic Top, Navy Cropped Tank, Crop Top
Allemaal verkrijgbaar via Etsy.com

Highwaisted ripped skinnies
Okay, ik ben mega fan van deze trend! Ik draag heel vaak hele meisjesachtige dingen, maar dat kan snel te zoet worden. Om ervoor te waken dat het teveel van het goede word, kun je het combineren met een paar van deze skinnies en de balans is terug in je outfit. Ook zijn ze super handig om snel aan te trekken en er meteen uit te zien of je uren aan je outfit hebt besteed. Win-win!
MOTO Washed Black Ripped Joni Jeans
Moto Washed Black Ripped Joni Jeans

Dat was het weer voor vandaag! Wat staat er bij jou op je spring wishlist? Heb je nog trends die ik heb gemist, maar absoluut moet proberen? Vertel het me in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten