dinsdag 11 november 2014

Books, bows and buttons webshop?!

Als je mijn blog volgt of mij in real life kent, dan weet je dat ik heel graag haak. Ik weet het, het maakt me lichtelijk bejaard, maar ik vind het heerlijk. Het is zooo rustgevend! Vooral in weken zoals deze waarin ik moet leren voor tentamens en dossiers in moet leveren, heb ik deze kleine momentjes wel even nodig om mijn hersenen wat rust te geven.

Omdat ik zo veel haak, begin ik een kleine verzameling spullen op te bouwen waar ik eigenlijk niets mee kan. Ik bedoel, wie heeft er nou drie paar van dezelfde handschoenen nodig? Of baby dekens terwijl je geen kind hebt? Daarom heb ik een oplossing gevonden. Ik ga een soort webshop beginnen vanaf mijn blog! De producten zullen natuurlijk niet gebruikt zijn. Iedere keer als ik iets nieuws heb gehaakt, maak ik er een foto van en plaats ik hem op mijn blog. De prijs en verdere details worden erbij genoemd. Als je het product wilt hebben, kun je mij een mailtje sturen en dan kan ik het opsturen. 

Als je een specifieke wens hebt, bijvoorbeeld een andere kleur of een product dat al eerder op mijn blog heeft gestaan, maar toen is verkocht, kun je ook even een mailtje sturen. Dan weet ik wat ik moet gaan haken en stuur ik je een mailtje als ik het product af heb.

Dit zijn de producten die ik tot nu toe al klaar heb:

Koraalroze sjaal. 16,5x191 cm.
7,50 euro

Koraalroze beanie.
7,50 euro

Koraalroze vingerloze handschoentjes.
5,00 euro

De hele set (handschoenen, muts en sjaal).
15,00 euro

Zwarte beanie.
7,50 euro

Donkerblauw met wit gestreepte beanie.
7,50 euro

Mijn e-mail adres is: booksbowsandbuttons@hotmail.com!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten