zondag 16 november 2014

NANOWRIMO update #2

💕
Er is alweer een hele week voorbij. Wat is dat snel gegaan, zeg! Voor mijn gevoel is het pas woensdag ofzo... Deze week begon het nieuwe blok op school voor mij. Ik ga samen met mijn klas een digitaal tijdschrift maken, waar ik ontzettend veel zin in heb. Ik houd heel erg van schrijven en ik hoop dat in dit blok naar voren te kunnen laten komen.

Over schrijven gesproken, deze week heb ik natuurlijk ook weer geschreven aan mijn "boeken". Helaas heb ik door school een stuk minder tijd gehad dan de week hiervoor. Ik heb aan mijn twee vorige verhalen niet meer verder geschreven, maar ik ben wel begonnen aan twee nieuwe verhalen! 

ConRomCom #2
Aantal geschreven woorden deze week: 2045
Total wordcount: 2045
Eerste zin: Dear diary (that's how you're supposed to start, right?)
Laatste zin: I'm just going to have to live with it...

ConRomCom #3
Aantal geschreven woorden deze week: 1678
Total wordcount: 1678
Eerste zin: A lot can happen in a year... boy, did I learn that the hard way!
Laatste zin: The term I usually use to describe him is evil freakin' genius, but he hates it when I do that.

Totaal aantal woorden deze week: 3732

Geen opmerkingen:

Een reactie posten