zondag 30 november 2014

This or that tag

December, favorite month of the year 🙆😍
Bij deze tag krijg je iedere keer twee opties over hetzelfde onderwerp, waarvan je er maar één mag kiezen...

Hair up or down?
Hoe leuk ik het ook vind om mijn haar in een knot of vlecht te dragen, het grootste deel van de tijd draag ik het los. Mijn haar is vrij lang, tot net boven mijn heupen en ik vind het leuk staan als het los is. Dus ik denk dat ik moet gaan voor hair down...

Dessert or fruit?
Moet je dat nog vragen? Absoluut niet fruit! Ik ben heel slecht met fruit, ik vergeet altijd fruit te eten en heel eerlijk gezegd betekent dit dat de enige keer dat ik fruit eet het in een smoothie zit. Oepsie!

Dress or shirt with sweatpants?
Ik heb niet eens een joggingsbroek! Als ik sport, draag ik een yogabroek of shorts... Ik ben een enorm meisje-meisje en 9 van de 10 keer draag ik een jurkje of een rok. De keuze is hier dus niet bepaald moeilijk.

One Direction or Jonas Brothers?
One Direction all the way... Don't judge! Ik vind het gewoon een leuke band en nu ze hun nieuwe album: FOUR net uit hebben gebracht, merk ik dat ik steeds meer naar hen luister. Het zijn niet geweldig goede nummers, maar het zijn lekkere meezing nummers en een absoluut feelgood album.

Radio or Ipod?
Ik heb geen Ipod, ik heb nog een gewone mp3-speler... Thuis luister ik naar spotify via mijn laptop, dus dat telt voor mij als radio. 's Ochtends tijdens het ontbijt luister ik naar de normale radio. Onderweg naar school en later op de dag onderweg naar huis luister ik naar mijn mp3-speler. Een beetje verdeeld dus!

Cookies or apples?
COOKIES!!! Doesn't need an explanation, really...

Playing cards or reading?
Ik ben gek op lezen! Niets gaat boven een goed boek... Op het moment lees ik Northanger Abbey van Jane Austen en ik vind het heerlijk....

Wat zou jij gekozen hebben?

1 opmerking: