zondag 23 november 2014

NANOWRIMO update #3

Het is weer tijd om mijn NANOWRIMO wordcount te updaten. Deze week was beter dan de vorige, ik denk dat ik mijn wordcount goal van de week wel heb gehaald. Ik ben alweer aan een nieuw verhaal begonnen en daar heb ik ook een paar woorden aan kunnen schrijven. Ik weet het, het is heel slecht om alweer aan een nieuw verhaal te beginnen, terwijl ik nog zo veel andere verhalen heb die nog afgemaakt moeten worden, maar als ik eenmaal een verhaal in mijn hoofd heb dan wil ik er ook gelijk aan schrijven. Dan wil ik niet wachten totdat ik de andere zes verhalen waar ik op dit moment aan schrijf eerst heb afgerond, dan zou ik pas over een paar jaar kunnen beginnen en dan weet ik zeker dat ik me het verhaal niet meer kan herinneren en dat vind ik zonde. Misschien is dit wel het verhaal dat ik ooit uit zou kunnen geven! Dat wil ik niet zomaar in een hoekje gooien om er jaren later pas weer naar om te kijken...

Maar ja, genoeg gerateld. Verder met mijn wordcount!

ConRomCom #2
Aantal geschreven woorden deze week: 7560
Total wordcount: 9605
Eerste zin: My mother helping a superstar! Can you believe it?
Laatste zin: Too bad the boy might have more issues than his crazy sister...

YA Fantasy #2
Aantal geschreven woorden deze week: 321
Total wordcount: 321
Eerste zin: For as long as I can remember my life has been the same.
Laatste zin: There is nothing my father despises more than what he is being forced to do.

Total wordcount this week: 7881
Total wordcount this month: 20442

Ik heb mijn wordcount goal van deze maand al overschreden, maar ik heb nog een week te gaan. Laten we kijken of ik 25000 woorden haal, okay?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten