dinsdag 9 december 2014

Christmas wishlist make up

Naast boeken staat make-up toch wel op een sterke tweede plaats op mijn wishlist. Er zijn zoveel dingen die in Nederland vrijwel niet te krijgen zijn, maar die ik wel heel graag zou willen hebben. Het enige dat mij rest, is zwijmelen bij de websites...

INSTANT CONCEALER
Ik kreeg hier laatst een sample van en echt... wow! Ik had hier al goede reviews over gehoord, maar nu ik het zelf heb kunnen proberen, ben ik overtuigd. Deze concealer is GEWELDIG!

LancĂ´me Lip Lover Liquid Lipstick - 22,50 euro (Rose-Attrape Coeur)
LIP LOVER LIQUID LIPSTICK
Ik draag altijd lipstick, ik vind het zo kaal staan zonder. Het enige wat ik hier heel vervelend aan vind, is dat lipstick binnen de korste tijd overal zit behalve op je mond... Het is gewoon niet longlasting! Deze lipstick is super longlasting en de kleur is gorgeous!

Aangezien ik foundation draag en en hekel heb aan halverwege de dag je  makeup te moeten bijwerken, zou dit perfect zijn voor mij. Het is een primer, dus het zorgt er niet alleen voor dat je makeup langer blijft zitten, het zorgt er ook voor dat je foundation smoother aangebracht kan worden. Win-win!

Over deze mascara heb ik alleen nog maar goede dingen gehoord! Er wordt gezegd dat hij spreidt, langer maakt en volume geeft... Wat wil je nog meer?

 Lip Pencil
Zoals ik net al zei, draag ik iedere dag lipstick. Om smudgen tegen te gaan, is het verstandig om er een lippotlood onder te dragen. Deze kleur is de perfecte fall/winter kleur en is super zacht.

 Pro Longwear Blush
Heel eerlijk gezegd draag ik bijna nooit blush. Mijn wangen zijn automatisch al vrij roze (zeg maar gewoon rood) en dat wil ik niet nog erger maken. Maar... deze winter wil ik het toch weer een keer gaan proberen. En waar kun je dat beter mee doen dan met deze prachtige licht perzik kleur van MAC?

Essence Stays no matter what jumbo eye pencil and shadow - 2,59 euro (gorgeous grey, cute copper en green garden)
essence stay no matter what_02
Niet bepaald een duurder merk, maar wel heel goed. Ik heb hier al een potlood van (Chocolate Brownie, het potlood helemaal rechts op de foto) en die gebruik ik bijna iedere dag... Dus leek het me slim om nog een paar kleuren te proberen. 
Gorgeous grey: de vierde kleur van links.
Cute copper: de kleur rechts van gorgeous grey.
Green garden: de derde kleur van rechts.
Pretty, right?

Wat staat er op jouw wishlist deze kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten