dinsdag 30 december 2014

Time for change

positive quote | Tumblr
Ik houd niet van verandering, liever gezegd, ik heb er een bloedhekel aan! Ik ben tevreden met het oude vertrouwde en daar laat ik het dan ook bij. Maar soms... soms ontkom je er niet aan. En hoe erg kan het nou werkelijk zijn?

Voor BooksBowsAndButtons gaan er een paar dingen veranderen. Ten eerste wil ik vanaf deze week met een vast schema gaan werken. Met school en het geven van bijles wil werken aan mijn blog er nog wel eens bij inschieten en dat vind ik vreselijk. Er is namelijk niets dat ik leuker/fijner vind dan schrijven of fotograferen voor mijn blog. 

Daarom heb ik het volgende bedacht: op woensdag zal ik een soort column plaatsen. Het begrip column moet je hier heel ruim opvatten. Het kan namelijk alles betekenen waar ik op dat moment zin in heb om te schrijven. Iets wat me op dat moment dwarszit, een tag die me grappig lijkt om te doen, een "my week in photos", een nieuwe playlist... 
Op zaterdag plaats ik vanaf nu iedere week een review. Bookreviews, filmreviews en make-upreviews zullen elkaar wekelijks afwisselen. Het zal misschien wel een keer voorkomen dat ik tussendoor een extra blogpost plaats, maar deze twee posts beloof ik je alvast.

Ten tweede (en hier ben ik het meest enthousiast en eigenlijk ook heel zenuwachtig over), ik ben een Youtube kanaal begonnen! Ik wil dit al jaren, maar ik heb nooit de moed bij elkaar kunnen schrapen om er ook werkelijk mee te beginnen en een filmpje te plaatsen. Maar nu heb ik de knoop eindelijk doorgehakt. Ik cheat de eerste keer eigenlijk nog een beetje, ik praat in dit filmpje namelijk niet, maar ik hoop over een poosje een review of iets in die richting te kunnen plaatsen!

Mijn eerste video is nu te vinden op mijn Youtube kanaal! Het is een Sweater Weather Lookbook en ik kan niet eens beginnen uit te leggen hoe blij ik ben met het eindresultaat! Een goede vriendin van mij is zo lief geweest twee volle dagen van haar kerstvakantie op te offeren om mij te helpen filmen en editen (zij doet een opleiding waar dit soort onderwerpen behandelt worden, dus zij heeft er veel meer kennis en ervaring mee!). 


Ik ben super benieuwd wat je ervan vindt!

A little change has never hurt nobody... Wat ben jij van plan te veranderen in het nieuwe jaar?

1 opmerking: