dinsdag 3 maart 2015

March Playlist

Ik heb net een hele week vakantie gehad, wat voor mij betekent dat ik negentig procent van de tijd achter mijn laptop heb doorgebracht. Pluspunt hiervan is, is dat ik wel veel muziek heb geluisterd en dat ik een aantal nieuwe nummers heb ontdekt waar ik nu helemaal gek van ben en waarnaar ik niet kan stoppen te luisteren!

Give the love around - The Script

The book of love - Gavin James

Hold back the river - James Bay

Run - Rondé

Teach me how to dance with you - Causes

Dumb luck - We Are Scientists

Make it easy - We Are Scientists

Dirrty (Christina Aguilera cover) - Ed Sheeran

No scrubs (TLC cover) - Bastille

Love me like you do (Ellie Goulding cover) - McBusted


Waar heb jij de afgelopen maand naar geluisterd? Nog nieuwe bands ontdekt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten