zondag 29 maart 2015

The 45 most random questions ever tag!

Ik bedacht me vandaag dat ik al maanden geen tag meer heb gedaan op mijn blog en toevallig kwam ik gisteren langs een interessante, dus dat is wat ik vandaag ga doen. The 45 most random questions ever tag! Ik weet 90% van deze vragen nergens op slaat, maar tags zijn leuk om te doen, dus deal with it!

1. Do you sleep with your closet doors open or closed?
100% dicht! Mijn bed staat recht tegenover mijn kast en ik kan niet slapen als de deur openstaat. Ik weet niet waarom, maar de deur moet dicht zijn. Niet zoals de deur naar mijn kamer, die ten alle tijden open moet staan...

2. Do you take the shampoos and conditioners from hotels?
Nope, niet de moeite waard en ik ben veel te bang dat ze in mijn koffer open gaan.

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out?
Ingestopt de meeste tijd, maar als ze losraken, ga ik ze niet weer terug erin stoppen.

4. Do you have freckles?
Jup, alleen op mijn neus, maar ze zijn heel licht. In de zomer worden ze wel wat opvallender.

5. Do you always smile for pictures?
Ligt eraan waar de foto voor is, maar meestal wel hoor. Zo'n creepy foto lach die je maar een paar seconden kan vasthouden voordat je kaken pijn gaan doen.

6. What is your biggest pet peeve?
Mensen die luidruchtig eten of ademen. Ugh! Vooral in de bus ofzo dat mensen dan mijn kant op ademen... Dan ben ik echt in staat om uit te stappen... Haat het!

7. Do you ever dance even if there's no music playing?
All the frickin' time!

8. Do you chew your pens and pencils?
Nope, dat vind ik smerig en ik snap niet hoe mensen dat kunnen doen.

9. What size is your bed?
Queen!

10. What is your song of the week?
Jasey Rae van All Time Low, terwijl ik nooit naar ATL luister!

11. What's your least favorite movie?
Titanic en Dirty Dancing! Ik heb een gruwelhekel aan beide films. Ze zijn gewoon niet goed!

12. What do you drink with dinner?
Water, heel saai, maar ja...

13. What is your favorite food?
Pasta of broodjes hamburger, lekker ongezond dus!

14. What movies could you watch over and over and still love?
Clueless en Ten things I hate about you. Ik heb beide films al meer dan 100 keer gekeken (geen geintje) en ik vind ze nog steeds even leuk als de eerste keer dat ik ze keek.

15. When was the last time you wrote someone a letter on paper?
Ik ben op het moment bezig met een brief naar YouTuber en musicalster Carrie Hope Fletcher, die ik van plan ben te versturen als haar P.O. Box weer open gaat.

16. Best thing to eat for breakfast?
Scrambled eggs of poffertjes.

17. When you were a kid, what did you dress up as for Halloween?
Halloween vervang ik in dit geval voor Carnaval, aangezien we in Nederland niet echt Halloween vieren. Ik ben een prinses geweest, cowgirl, punk, vampier, roodkapje... Vast nog wel een paar dingen, maar meer kan ik me niet herinneren.

18. How many languages can you speak?
Nederlands en Engels vloeiend, Frans en Duits redelijk... dus... 4!

19. Do you have any magazine subscriptions?
Nope, vroeger had ik een abo op meidenmagazine en daarna op Stars, maar nu niet meer. Ik lees sowieso bijna geen tijdschriften.

20. Are you stubborn?
Oh yes, ask my parents!

21. Ever watch soap operas?
Ik kan met zekerheid zeggen dat ik iedere aflevering van As The World Turns heb gezien, aangezien mijn moeder dat vroeger keek, maar verder absoluut niet.

22. Do you sing in the car?
Hell yes! Geweldig om te doen, ook al kan ik absoluut niet zingen!

23. Do you sing in the shower?
Hell yes again! Ik heb ALTIJD muziek aan staan, ik kan echt niet zonder, dus ook niet onder de douche!

24. Do you dance in the car?
Embarrassingly enough, yup! Hoe vaak het al is voorgekomen dat ik aan het dansen ben in de auto en dan opzij kijk, recht in het gezicht van de bestuurder van de andere auto die vol verbazing zit te kijken wat ik in godsnaam aan het doen ben... Veel te vaak!

25. Ever used a gun?
Nee!

26. Last time you got your portrait taken by a photographer?
Jaartje geleden voor mijn rijbewijs...

27. Do you think musicals are cheesy?
Ja, maar dat is wat ze zo geweldig maakt!

28. Is Christmas stressfull?
Ja en dat is één van de redenen dat ik er geen enorme fan van ben.

29. Occupations you wanted to be when you were a kid?
Visagiste, schrijfster (die is gebleven), lijkschouwer (ik ben gek op series als CSI en criminal minds enzo)...

30. Do you believe in ghosts?
Ja, dat doe ik...

31. Ever have a Deja vu feeling?
Jup, all the time...

32. Take a vitamin daily?
Yup!

33. First concert?
Ik weet niet of een theatertour telt, zo ja Belle Perez, zo niet dan Di-rect met school!

34. Can you curl your tongue?
Ja?

35. Have you ever cried because you were so happy?
Toen ik mijn rijbewijs had gehaald!

36. Own any record albums?
 Nee, maar ik ben aan het sparen voor een platenspeler!

37. Own a record player?
Zie vorige vraag!

38. What was the last concert you saw?
The Caribean Las Vegas Show, een latin show...

39. Hot tea or cold tea?
Hot!

40. Tea or coffee?
Both! Maar meestal thee.

41. Can you swim well?
Nope, ik heb twee diploma's, maar ik ben crap!

42. Ever won a contest?
Best dressed, tijdens mijn kerst gala op de middelbare school, telt dat?

43. Ever had plastic surgery?
Nope.

44. Which are better: green or black olives?
Geen van beide. Ik haat olijven! Blurgh!

45. Can you knit or crochet?
 Beide!


Ik tag iedereen die dit ziet om deze tag ook te doen, leuk om te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten