zondag 22 maart 2015

Sally Hansen Miracle Gel review & NOTD


Voor twee van mijn baantjes is het niet heel handig om nagellak te dragen (achter de bar in een restaurant en in een ijswinkel), maar dat wil niet zeggen dat ik het niet draag! Badass over here! Ik vind het verzorgd staan als je nagellak draagt en het maakt me dan ook niet uit welke kleur het is. Zelf draag ik het liefst in de herfst/winter donkere kleuren zoals paars, donkerbruin en donkerblauw en in de zomer kleuren als perzik, nude en turkoois. Nail art vind ik ook altijd interessant, al houd ik het zelf van bij een contrast nagel door gebrek aan geduld en talent...

Dat gebrek aan geduld maakt nagels lakken trouwens een hele taak. Ik kan nooit lang genoeg stil zitten om het voldoende te laten drogen en dan kom ik er aan het einde van de dag achter dat er weer allemaal krassen en deuken en chips in mijn lak zitten. Grrrr! Zo irritant! Maar er is hoop voor de meiden (en misschien zelfs heren) zoals ik. Gel lak! Het droogt sneller en blijft ook nog eens langer zitten! Perfect toch? Dat dacht ik ook, dus besloot ik een gokje te wagen en het uit te proberen. 

Bij de etos was er op dat moment een actie voor Sally Hansen, waarbij je één lak kocht en nog een lak er gratis bij kreeg, 1+1 gratis dus! Dat liet ik natuurlijk niet zomaar aan me voorbij gaan en oeps... ineens had ik drie kleuren en een topcoat in mijn mandje liggen. Ik heb een perzikkleur (Malibu Peach), een perfecte nude voor mijn huid (Bare Dare) en een brons-gouden kleur (Game of Chromes).

Op het moment draag ik Game of Chromes, maar ik heb ze alledrie al gedragen omdat ik een goede review wilde kunnen schrijven. En laat ik je dit zeggen: ze zijn de hype helemaal waard! Normaal gesproken houdt mijn lak het ongeveer een dag uit, voordat het al mega gaat chippen (ik type namelijk veel op mijn computer). Nu ziet mijn lak er na 5 à 6 dagen nog perfect uit, geen chips niets! Pas na een volle week beginnen mijn tips te chippen en begint de lak zijn glans ook een beetje kwijt te raken. Hoe geweldig is dat? 

De Sally Hansen Miravle Gel Nail Polish is te koop bij de Etos en de ICI Paris voor zover ik weet, maar misschien ook wel bij een winkel wat dichter bij jou in de buurt. Ik raad het je echt aan om ze te gaan proberen! Ik weet nu al dat mijn collectie van deze nagellak absoluut nog gaat groeien. Ik heb al een stuk of vier nieuwe kleuren op het oog...

Oh, en de lakjes kosten 11,99 euro, wat ik voor zo'n goede nagellak nog hartstikke vind mee vallen. Het grootste pluspunt aan deze lak? Je hebt er niet zo'n dure lamp voor nodig!


Als je net zo'n hekel hebt aan het lakken van je nagels moet je echt even een Etos binnenstappen en de kleuren bekijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten