zondag 24 augustus 2014

Back to school: 10 school-themed movies

Ik ben zo'n type dat het eigenlijk wel leuk vind om weer naar school te gaan. Niet voor je klasgenoten die je na een aantal maanden weer ziet (daar keek ik eigenlijk altijd heel erg tegenop), maar voor de nieuwe dingen die je gaat leren. Ik weet dat dit heel geeky klinkt, maar het wordt nog erger. Ik ben namelijk ook veel te enthousiast voor de nieuwe schoolspullen: mijn schoolboeken die ik van de week binnen heb gekregen, nieuwe schriften, pennen, post-its... Ugh, ik vind het allemaal leuk! 

Mocht jij nou niet zo'n weirdo zijn die veel te veel zin heeft in het nieuwe schooljaar, zijn er manieren om toch een beetje in de back-to-school-spirit te komen: FILMS! Er zijn zoveel films die zich afspelen in films dat het bijna onmogelijk is om een top tien te maken, maar ik heb het toch maar geprobeerd...

1. Never been kissed

2. Clueless

3. Wild child

4. Harry potter

5. Vampire Academy

6. Ten things I hate about you

7. Easy A

8. Grease

9. Bring it on

10. John Tucker must die

Wat doe jij om in de back-to-school-spirit te komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten