woensdag 20 augustus 2014

These are a few of my favorite things #2

Aangezien ik probeer om weer wat meer te gaan bloggen, dacht ik dat ik het beste ook weer mijn monthly favorites op kon pakken!

Favoriete site
Collegefashion! Ik volg deze site al vrij lang en ik merk dat het nog steeds één van mijn meestbekeken blogs is. Deze blog is geweid aan het studentenleven en alles wat daarbij komt kijken: dormrooms, feestjes, outfits, koken...

Favoriete boek
'The boy who sneaks in my bedroom window'. Een heerlijke contemporary roman over een meisje dat toen ze klein was misbruikt werd door haar vader. Haar buurjongen (tevens de beste vriend van haar oudere broer) zag haar 's avonds huilen en klom dan door haar slaapkamerraam om haar te troosten. Hij sliep dan bij haar en jaren later (de vader is inmiddels weg) is daar nog niets aan veranderd. Hij is achttien, zij is zestien en ook al praten ze zelden tegen elkaar, ze slapen 's nachts nog steeds in hetzelfde bed. Dat kan niet voor eeuwig zo doorgaan en daar komen ze op een rottige manier achter...

Favoriete liedje
Mijn favoriete nummers van deze maand heb ik verzameld in mijn august playlist.

Favoriete film

Ik heb laatst voor het eerst de film 'Inception' gezien met Leonardo Dicaprio in de hoofdrol en I loved it! Soms ietwat ingewikkeld, maar zo ontzettend gaaf gemaakt!

Favoriete tv-serie

'Baby daddy'.  Totaal het tegenovergestelde van 'Inception'. Het is een luchtige sitcom over drie vrienden waarvan eentje opeens verrast word met een baby, zijn baby. Met de hulp van zijn twee vrienden, een jeugdvriendin en zijn moeder zal hij moeten leren omgaan met zijn nieuwe leven en de problemen die de kleine Emma hem levert.

Wat zijn jouw favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten