zaterdag 17 januari 2015

I got sniffed on public transport?!

Lol
Vandaag even een korte blogpost ertussendoor, ik vond dit te grappig om niet met jullie te delen. Ik ben overigens ook bezig met het editen van mijn tweede youtube-video die ik (hopelijk) volgende week zal posten! Subscribe alvast op mijn youtube-channel, zodat je zeker weet dat je hem niet mist! :D

Ik heb dit al eens gezegd en ik zeg het nog een keer, ik trek weirdo's aan! Ik zweer het! Hey, dat is niet om te lachen! Het is een zeer ernstige zaak... 

Gisteren was het weer raak. Daar zat ik in de tram, op mijn gemak naar mijn muziek te luisteren, toen de jongen naast me zich naar mij toe boog en een paar keer snuffelde. Hij tikte me op mijn schouder en gebaarde dat ik mijn oortjes uit moest doen. Dat deed ik en dit is wat hij toen zei... "Hey, wat voor luchtje draag jij, want mijn vriendin is bijna jarig en zij draagt dezelfde en ik weet niet hoe die heet..." Okeeeeeee.... Ik vertelde hem wat het was en hij bedankte me en ging weer verder met door zijn twitterfeed scrollen op zijn telefoon. Allright then! De twee mannen en vrouw die tegenover ons zaten, konden hun lachen niet inhouden. Toen de jongen al was uitgestapt, vroeg de vrouw me nog of dit soort rare dingen vaker gebeuren. "Helaas wel..." was mijn antwoord en ze giechelde als een klein meisje. Gelukkig nog iemand die mijn weirdo-magneet grappig vind!


Pin by Louise Gilliard on Insolites | Pinterest
Alsof dit niet raar genoeg was (mag ik er trouwens even bij zeggen dat dit rond 9 uur 's ochtends was, veel te vroeg voor dit soort rariteiten), gebeurde er nog iets toen ik uit de tram stapte op centraal station. Ik was bijna bij de roltrap om naar beneden te gaan, toen ik onderuit gegooid werd door een jongen op een skateboard. Hij verontschuldigde zich, but I was not amused! Dit was namelijk al de tweede keer dat meneer tegen mij aan skatete. Vorige week ook al! Ik zag dat hij mij ook herkende, maar hij schoot langs me heen en rende met twee treden tegelijk de trap af. Aaaaah! Why do these things keep happening to me????


Heb ik een soort magnetisch veld om mij heen dat weirdo's aantrekt of hebben meer mensen dit probleem?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten