woensdag 21 januari 2015

Musical playlist

add a caption
Ik ben gek op musicals. Als het aan mij zou liggen, ging ik iedere week naar een nieuwe musical. Ik heb al eerder een lijst gemaakt van mijn top tien musicals waar ik nog naartoe zou willen en natuurlijk blijft deze lijst groeien. 

Maar er is een soort van oplossing. Download de soundtracks van internet! Het komt natuurlijk niet in de buurt van the real thing, maar ja, bij gebrek aan beter...

Into the woods - prologue

Into the woods - On the steps of the palace

Les Misèrables - On my own

Wicked - Popular

Wicked - Defying gravity

Wicked - I'm not that girl

La cage aux folles - I am what I am

Funny girl - Don't rain on my parade

West side story - I feel pretty

West side story - America

Chicago - All that jazz

Chicago - Roxie

Hairspray - The ladies' choice

Sound of music - Maria

Sound of music - Sixteen going on seventeen

Beauty and the beast - Belle

Grease - Look at me, I'm Sandra Dee

Grease - Beauty school drop-out

Wat zijn jouw favorieten? Heb ik een belangrijke gemist (grote kans, er zijn zoveel geweldige musicals!)? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten