vrijdag 25 september 2015

A day at the beach

Zoals ik in mijn 'My week in photos' al vertelde, ben ik afgelopen zondag heerlijk naar het strand geweest met familie. Niet om in bikini te zonnen, daar is het helaas te fris voor geworden, maar wel om lekker te wandelen over de pier en vette patat te eten bij een ietwat cheesy tentje.Het is bijna traditie bij mij in de familie... 
Aangezien ik een fancy (lees: veel te dure) camera heb die ik heel eerlijk gezegd te weinig gebruik, dacht ik dat het misschien wel leuk en slim was om mijn camera mee te nemen op ons "dagje uit". Ik heb niet heel veel foto's gemaakt, maar toch ben ik best tevreden met het eindresultaat... Omdat ik weet dat ik er anders toch niets mee doe, dacht ik dat het misschien een goed idee was om de foto's op mijn blog te delen en jullie zo een sneak peek te geven van de dag!













Woon jij ook in de buurt van het strand of kom je er eigenlijk nooit?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten