zondag 6 september 2015

My week in photos: 31.09 - 06.09

Mijn blog is voor mij ook een klein beetje een dagboek geworden, via mijn blog leg ik delen van mijn leven vast waar ik later op terug kan kijken... Vanaf vandaag ga ik (proberen om) iedere week een 'My week in photos' te posten waarin ik de gebeurtenissen van de afgelopen week laat zien door middel van de foto's die ik heb gemaakt. Let's go!

Maandag
 Ook ik moest eraan geloven: de eerste schooldag! Ik had er na acht weken vakantie eigenlijk wel weer behoefte aan. Het gebrek aan regelmaat haalde mijn productiviteitsniveau onwijs naar beneden tot op het punt dat ik de hele dag aan de keukentafel zat en films keek. Niet heel nuttig, dus! Nu ik weer een schema heb en voor tienen mijn bed uit kom, merk ik dat ik ook veel meer gedaan krijg op het gebied van mijn blog en verhalen schrijven.

Dinsdag
 
Zoals ik in mijn vorige post al zei, was mijn oude laptop echt aan vervanging toe. Deze week ben ik erop uit gegaan en heb ik een nieuwe laptop gescoord. En oh boy, wat ben ik er blij mee! Het is een Asus Zenbook, zoals boven op de foto te zien is en ik kan nu al niet meer zonder! 
Woensdag
Woensdag had ik tot wat later school. Toen ik thuiskwam ben ik direct geswitcht van mijn schoolkleren naar een pyjama. Ja, ik ben zo iemand die direct in pyjama gaat zitten het moment dat ik niets meer hoef te doen. De rest van de dag heb ik doorgebracht met het bijwerken van mijn bullet journal in mijn bed. Heerlijk!

Donderdag
Een pluspunt aan het dragen van lipstick, ik raak nooit mijn koffiekop kwijt. Als ik een keertje tijd over heb, kun je ervan uitgaan dat ik langswip bij de Starbucks. Een caramel macchiato maakt naar mening alles weer goed. In de zomer bestel ik de iced versie, maar nu ga ik langzaam weer over in de normale warme versie. Yum!
 
Vrijdag
Eén van mijn goede voornemens voor dit schooljaar was up to date blijven met mijn leeswerk voor alle vakken. Normaal gesproken las ik altijd wel wat de docenten opgaven voor de volgende les, maar dit jaar wil ik proberen ook tegelijk de samenvatting voor dat specifieke hoofdstuk te schrijven. Scheelt weer werkdruk aan het einde van de periode als ik moet gaan blokken voor mijn tentamens.
 
Zaterdag
Gisteren ben ik met mijn nichtje naar een Grease Singalong geweest bij onze plaatselijke bioscoop. Wij zijn allebei megafan van de film en kennen natuurlijk alle teksten uit ons hoofd, dus dit was voor ons perfect! Het was super gezellig, eerst lekker pizza gegeten en daarna onze kelen schor gezongen en onze voeten moe gedanst. Een hele succesvolle avond!

Zondag
Vandaag was het vrij rustig op mijn werk, waardoor ik een beetje tijd overhad om een aantal blogposts voor te bereiden (zoals deze) en een begin te maken aan de taken in mijn bullet journal. Tot nu toe ben ik goed op weg, maar er zijn nog genoeg dingen die gedaan moeten worden voordat ik morgen weer naar school ga. Help!
 
Dat was mijn eerste week in foto's! Is er bij jou nog iets interessants gebeurd of was jouw week net zo rustig als die van mij?

  
 

 

 

1 opmerking: