zondag 27 september 2015

My week in photos: week 39 2015

Het is weer het einde van de week (aka zondag) en de mensen die mijn blog vaker lezen, weten wat dat betekent: My week in photos, waarin ik kort samenvat wat ik in de afgelopen week heb gedaan. Iemand noemde het van de week vloggen in foto's, best een goede omschrijving vind ik...

Maandag
Blouse - Primark
Overall - Bershka
Riem - Primark
Panty - Zeeman
Ongeveer twee weken geleden heb ik een manier ontdekt om mijn haar te krullen en sindsdien draag ik het feitelijk iedere dag zo. Ik doe nadat ik mijn haar heb gewassen het in twee knotjes (à la Miley Cyrus) en laat het zo drogen. Als ik de elastiekjes eruit haal, hoef ik het alleen nog een beetje los te schudden en aan één kant vast te pinnen en voilà! Perfect messy haar dat minstens twee dagen blijft zitten!

Dinsdag
 Op dinsdag hoefde ik maar voor tien minuten naar school en om het 't toch nog een beetje waard te maken, ben ik maar even langs Starbucks gelopen. Die dag heb ik ook mijn cliché blogger starterkit compleet gemaakt, met een PSL (Pumpkin Spice Latte, voor wie het niet kent)! Ook al was het een goede koffie en heel herfstig, mijn favoriet blijft de caramel macchiato. De cups waren wel echt heel cute met pompoentjes en dennenappels!

Donderdag
Jas - River Island
Batman shirt - H&M
Jeans - Primark
Tas - V&D
 Donderdag begon met een late start op school en eindigde met een vriendin helpen met het editen van een aantal filmpjes en MacDonalds. Geen slechte dag al zeg ik het zelf!

Zaterdag

Gisteren was een mix tussen het bakken van een chocolade cake (die helaas niet helemaal gaar was in het midden, waardoor we nu constant van de randen moeten snoepen) en later op de dag werken in de winkel waar ik werk. Het was een hele rustige dag, dus ik kon lekker met een kop thee een boek lezen. I love my job!
Zondag 
 Zondagen zijn voor mij meestal huiswerkdagen, helaas. Vandaag staat in het teken van een onderzoeksrapport waar ik verder aan moet werken en waarbij ik de opmerkingen van de docent in mijn tekst moet verwerken. Eén klein probleem, ik kan het handschrift van de docent ab-so-luut niet lezen en moet het dus een beetje op de gok doen... 

Was jouw week nog een beetje interessant of was het vrij saai?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten