maandag 14 september 2015

My week in photos: week 37 2015

Vorige week zondag postte ik mijn eerste week in foto's en ik merkte dat ik het heel leuk vond om die post te schrijven, dus doe ik het deze week gewoon weer!

Maandag
Flannel - C&A
Lange top - H&M
Leggings - Cool Cat
Laarsjes - River Island 
Maandag was voor mij een gewone schooldag, dus een simpele outfit was een must. Gelukkig duren mijn schooldagen niet zo lang en was ik voor twee uur alweer thuis... Heerlijk!

Dinsdag
T-shirt - Vero Moda
Shorts - H&M
Panty - V&D
Riem - Primark (hoort bij een jurkje)
Schoenen - Guess
Dinsdag had ik lekker een vrije dag, wat voor mij betekende dat ik een aantal blogposts voor aankomende week heb kunnen voorbereiden! Yay! Ik heb nog even kunnen winkelen en een aantal nieuwe gellakjes gekocht die ik al een hele tijd wilde hebben, maar nooit werkelijk had gekocht. Ik ga hier denk ik nog wel een post over maken, want ze zijn echt heel goed!
Woensdag
Woensdag moest ik pas laat naar school, dus ben ik ervoor nog even snel met mijn moeder naar de Primark geweest en de Bershka. Niet goed voor mijn portemonnee, maar erg goed voor mijn garderobe! Onder andere een denim overall jurkje, een panterprint riem en nieuwe pyjama's (van die slaapshirts die lijken op mannenoverhemden). Een geslaagde dag, dus!
Donderdag
Jurk - H&M
Panty - V&D
Schoenen - Van Haren
Donderdag was nog een schooldag, deze keer een lange: van 's ochtends vroeg tot laat in de middag, maar ja, niets aan te doen... Gelukkig waren de lessen interessant! Wat iets minder was en waar ik pas midden op de dag achter kwam, was dat de bovenste knoop van mijn jurk bij de minste of geringste beweging open popte en ik iedereen in mijn omgeving zowat flashte... Whoops!
Vrijdag
Top - H&M
Rok - Jane Norman
Riem - Primark
Schoenen - Invito
Ik ben op vrijdag altijd vrij van school, dus ik heb vrijdag besteed met het doen van klusjes waar ik de rest van de week geen tijd voor had gehad... Ik ging even snel (dacht ik) langs mijn werk om wat op te halen, maar het was daar zo druk dat ik mijn collega ben gaan helpen. Ja, in deze outfit! Gelukkig werd het een half uurtje later wat rustiger en had ik tijd om snel mijn werkkleding thuis op te pikken. 's Avonds had ik een verjaardag van een collega (wat overigens erg gezellig was), ondanks dat toch nog vroeg in mijn bed.
Zaterdag
Top - Primark
Jeans - Primark
Ik droeg er donkerblauwe ballerina's van Manfield bij, maar die staan helaas niet op de foto...
Zaterdagavond hadden wij een barbecue bij mij thuis, ook al regende het vrijwel de hele dag... Heel gezellig... en lekker natuurlijk!
Zondag 
Afbeeldingsresultaat voor wattpad 
Zondag moest ik van drie tot acht werken, maar door het noodweer dat ineens losbarstte, is de winkel waar ik werk om zes uur al dicht gegaan. Jammer, maar helaas! De rest van de avond heb ik doorgebracht met het lezen van nieuwe boeken via Wattpad. Ik heb namelijk een nieuw favoriet genre: hertellingen van Beauty and the Beast. Love them!

Hoe zag jouw week eruit? Nog iets leuks gebeurd? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten