vrijdag 4 september 2015

September Playlist

Hello September 🍁🍂
Bron:weheartit.com

Throwback naar vorige week toen ik nog zeurde dat mijn laptop aan het eind van zijn latijn was. Ik heb er eindelijk wat aan gedaan, ik heb namelijk een nieuwe laptop! Woohoo! Het is een 13,3" Asus Zenbook (nummer enzo weet ik niet precies) en is super licht en makkelijk om mee te nemen, wat perfect zal zijn voor school of als ik mijn stage ga doen! Voor mijn blog betekent dit dat ik eindelijk weer fatsoenlijk kan gaan posten, in plaats van één keer in de maand! I'm excited! Om mijn nieuwe laptop langzaam te laten wennen aan het bloggen, begin ik vandaag met een vrij simpele, maar daarom niet minder leuke post, mijn September Playlist!

Smile - Mikky Ekko

Blitzkrieg Bop - Ramones

Tear in my heart - Twenty One Pilots

What a catch, Donnie - Fall Out Boy

Colors - Halsey

Hold me down - Halsey

Jet Black Heart - Five Seconds of Summer

I feel pretty/unpretty - Glee

  There are worse things I could do - Grease

Beauty School Drop Out - Grease 


Augustus was een maand van nieuwe muziek (BlurryFace, Badlands, Sounds good/ Feels good...) en dat is te merken in mijn playlist. Maar zoals je waarschijnlijk van mij gewend bent, ook oude muziek staat bij mij op repeat! Laat me in de comments weten waar jij deze maand naar luistert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten