dinsdag 29 september 2015

Filmreview: The Internship

Plot
Twee mannen van middelbare leeftijd die hun hele leven al in de verkoop hebben gewerkt, worden ontslagen van hun baan en omdat het onmogelijk blijkt om een baan te vinden (alles is tegenwoordig elektronisch), komt één van hen met het briljante idee om mee te doen aan een stage/wedstrijd bij Google.


Cast
                             
Oké, ik ga heel eerlijk zijn. Ik heb een hekel aan de twee acteurs die de hoofdrollen spelen... Owen Wilson en Vince Vaughn spelen de twee middelbare mannen die bij Google gaan werken. Ik weet niet waarom maar ik vind ze gewoon niet leuk. Ze proberen té grappig te zijn en dat maakt ze juist niet grappig... Wie ik wel mega grappig vond, was Dylan O'Brien (aka de reden dat ik de film wilde kijken)! Hij speelde de rol van Stuart, een 19/20-jarige die vastgeplakt zit aan zijn telefoon en niets meekrijgt van de wereld om hem heen. Komt het je al bekend voor? Dylan O'Brien heeft in interviews altijd een super droog gevoel voor humor met een dirty randje en dat had Stuart in deze film ook. Geweldig! 


Oordeel
Oké, het was geen slechte film, maar het was ook niet echt een goede film. Het was leuk voor zolang het duurde, maar ik denk niet dat ik hem nog een keer kijk. Er zaten wel echt briljante scènes in zoals de Quidditch-scène (Potterheads unite!) en de scène in de stripclub... Mijn oordeel? Kijk hem een keer voor de briljante one-liners van Dylan O'Brien, verder niet.


Rating: ** (met pijn in mijn hart, omdat ik Dylan O'Brien zo grappig vond...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten