zondag 20 september 2015

My week in photos week 38 2015

De afgelopen week is ontzettend snel voorbij gegaan. Zo snel dat ik bijna geen foto's heb gemaakt, helemaal vergeten! Gelukkig heb ik er toch nog een paar op mijn telefoon kunnen vinden die mijn week beschrijven... Lees verder voor wat ik deze week heb gedaan!

Maandag
 
Op maandag geef ik bijles aan een achtstegroeper die alvast wat kennis op wil doen van de Engelse taal. Om het voor haar wat interessanter te maken, maak ik gebruik van de website 'Duolingo', door middel van opdrachten leer je jezelf een heel grote vocabulaire aan. Ik gebruik de website zelf om Spaans te leren en het werkt super!
 
Woensdag

Mouwloze blazer - New Look
T-shirt - Primark
Jeans - Primark
Schoenen - Bronx
 
Woensdag was een doodnormale schooldag, maar zoals ik onderhand wel een beetje gewend ben, regende het weer eens. Yippie...
Donderdag


Donderdag... wat zal ik zeggen over donderdag... Donderdag was niet de beste dag van de week. Ik heb ongeveer twee keer zo lang over mijn reis naar school gedaan, omdat er een ongeluk gebeurd was en ik in plaats 1 bus en 1 tram, nu 1 bus en 3 trams moest nemen. Ik had op de één of andere vreemde reden geen warm water om te douchen, dus mijn haar werkte absoluut niet mee... Het regende, dus ik was doorweekt... En om het af te maken, ging er ook nog een jongen voor mijn neus over z'n nek bij de Starbucks toen ik koffie wilde halen. Ik ben weer omgedraaid, ben naar huis gegaan en heb toen daar maar koffie gedronken... Donderdag was niet mijn dag...
Vrijdag
 
Op vrijdag heb ik altijd een vrije dag van school en daar maak ik altijd gretig gebruik van om heerlijk in mijn pyjama te kunnen blijven zitten. Uren achter elkaar lezen, film kijken en bloggen... Love it! Deze vrijdag heb ik Sweeney Todd gekeken. Als groot Tim Burton fan, kon ik het natuurlijk niet maken om deze film nog niet te hebben gezien en het mag vanzelfsprekend zijn dat ik hem geweldig vond. Die donkere humor van Helena Bonham Carter als Mrs. Lovett  in combinatie met het ongelooflijke acteertalent van Johnny Depp is simpelweg niet te overtreffen. Ik heb de film heel misschien in de afgelopen paar dagen al drie keer gekeken, ik ben verslaafd!

Zaterdag

 Zaterdag (gisteren dus) ben ik met een collega naar de film geweest en daarvoor nog even snel een hapje gegeten, met natuurlijk koffie als toetje! We zijn naar 'the man from u.n.c.l.e' geweest, echt een aanrader als je van actie/komedie houdt! Aankomende dinsdag plaats ik er een review van op mijn blog als je interesse is gewekt...

Zondag 
 Blouse - H&M
Jas - River Island
Jeans - Primark
Bralet - Hunkemöller
Camera - Canon 1200d

Vandaag moest ik eigenlijk huiswerk maken en verder niets, maar uiteindelijk heb ik dat net nog even snel gedaan, want ik ben vanmiddag heerlijk gaan wandelen op het strand. Ik heb niet zo heel vaak de gelegenheid om mijn "big girl camera" te gebruiken en greep deze gelegenheid dan ook gretig aan om hem weer eens mee te kunnen nemen! 

Wat vond jij de leukste dag van de week? Voor mij is het gelijkspel tussen zaterdag en zondag... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten