zaterdag 21 december 2013

Countdown to Christmas: Book review "Billy and me"

Nog vier dagen tot Eerste Kerstdag!
Op dit moment is één van mijn favoriete boeken "Billy and me" van Giovanna Fletcher. Dit boek heeft echt een cuteness-factor van 10+! Het is zo ongelofelijk schattig!

Zoals ik net zei, is het geschreven door Giovanna Fletcher. Gi, zoals ze op het internet bekend staat, is de vrouw van Tom Fletcher, die puur toevallig de leadzanger is van mijn favoriete band ever: McFly! Ook is hij de grote broer van Carrie Hope Fletcher, één van mijn favoriete youtubers! Gi is op het moment zwanger van hun eerste kindje, een feit dat ze trouwens op een überschattige manier bekend hebben gemaakt.
Is dit niet de meest geweldige manier om het aan de wereld bekend te maken? Vooral als je beiden een celebrity-status hebt (Gi was ,voordat ze ging schrijven, actrice)!

Het verhaal gaat over Sophie May. ze woont al haar hele leven in het kleine dorpje Rosefont Hill, waar ze werkt in het theehuis van haar beste vriendin Molly. Ze is een hardcore-fan van Jude Law en als ze hoort dat er een nieuwe versie van 'Pride and prejudice' in hun dorp zal worden opgenomen, hoopt ze dat Jude de rol van Mr. Darcy op zich zal nemen. Haar droom gaat helaas niet in vervulling, de rol wordt gegeven aan teenage heartthrob Billy Buskin. Hij komt voordat hij naar de set gaat, langs bij het theehuis voor een kop thee en een gebakje. Sophie weet niet wat ze van hem moet vinden, hoe kan iemand die alleen nog maar tienerfilms heeft gedaan nou zo'n belangrijke rol op zich nemen? Dan vraagt hij haar plots mee uit en alles verandert. Kiest Sophie voor Billy of wacht ze toch liever op haar grote liefde Jude Law?

Het boek  ligt bij mij al een paar weken naast mijn bed, dus als ik je nieuwsgierig heb gemaakt... het is hier te koop!

Geen opmerkingen: