vrijdag 13 december 2013

Countdown to Christmas: The Christmas Tag

Nog twaalf dagen tot Eerste Kerstdag! :D
Ik ben gek op alles wat met de kerst te maken heeft (behalve dat afschuwelijke weer), dus dan kan ik de Christmas Tag natuurlijk niet aan me laten voorbijgaan! Here we go!



Favourite Christmas drink?
Ik denk dat ik heel saai moet zijn: warme chocolademelk ZONDER SLAGROOM! Ik haat slagroom, ik snap dat anderen vinden chocolademelk niet af is zonder, maar ik vind het walgelijk, sorry!
Favourite Christmas smell?
Ik hou niet zo van die cranberry geurtjes, ik vind ze nogal zoet, MAAR.... ik houd wel heel erg van kaneel, dus ik ga voor kaneelgeuren!
Christmas traditions?
Oké, bij mij in de familie is het traditie om op de ochtend van eerste kerstdag rollade als ontbijt te eten. Op verse witte puntjes van de bakker, met een klein beetje roomboter... Nom nom nom, het water loopt me nu al in de mond. Nou, moet ik heel eerlijk zijn. Bij mij in de familie zorgen we ervoor dat iedere feestdag om het eten draait. Het is een godswonder dat we allemaal nog een normaal figuur hebben en niet overal op een karretje naartoe gerold hoeven te worden ;D.
Christmas wishlist
Boeken, boeken en nog eens boeken! Ik lees me helemaal gek en ik kan er niet genoeg krijgen. Hier komt nog een blogpost over, dus nog even afwachten!
Have you ever build a gingerbread house?
Nope, nog nooit! In Nederland komt het niet echt veel voor dat mensen van die huisjes maken, maar het lijkt me wel heel leuk om een keer te doen. Ze zien er altijd zoooo schattig uit!
Favourite Christmas outfit?
Ik vind het heel leuk om helemaal over de top te gaan met kerst. Glitters, nepwimpers, smokey eyes, the whole shabang! Ook hier komt nog een andere blogpost over, met een paar ideetjes voor wat jij met de kerst zou kunnen dragen!
Favourite Christmas song?
Mijn favoriete kerstliedje aller tijden is zonder twijfel "Santa buddy" van Michael Bublé. Ik ben sowieso groot fan van zijn kerstalbum, hij heeft zo'n fijne stem!
Weirdest gift?
Ik heb eigenlijk nog nooit een raar cadeau gekregen, alleen maar hele leuke cadeaus!
Dress up or stay in pj's?
's Ochtends blijft mijn familie zeker weten in pyjama zitten, maar daarna vind ik het echt geweldig om me helemaal op te tutten. Ik ga zelf niet stappen ofzo, dus ik krijg niet heel veel mogelijkheden om helemaal over de top te gaan met mijn make-up en kleding. Dus ik maak er altijd gebruik van op kerstdag!
Dat waren alle vragen al, hoe ziet jouw kerst eruit? Lekker relaxt of moet je met je ouders langs alle familieleden?


1 opmerking:

  1. Wie is er nou niet gek op kerst. Wij begonnen thuis 3 dagen voor sinterklaas toch al met wat spulletjes pakken (nog niet de boom), want we konden niet meer wachten :P

    Favourite Christmas drink?
    Vers geperste sinaasappelsap (uit pak vind ik zo smerig)

    Favourite Christmas smell?
    Ik geef je groot gelijk. Cranberry's ieuw. Die zijn zo vies. Nee kaneel heerlijk. Lekker kopje kaneelthee op zo'n koude dag. Daar kan ik echt van genieten.

    Christmas traditions?
    Echte kersttradities hebben we niet. Ja lekker eten met elkaar en kadootjes uitpakken. We gaan meestal niet met kerst naar de hele familie. Dat doen we met nieuwjaarsdag. Met alle ooms en tantes en neven en nichten uit eten. One big happy family.

    Christmas wishlist
    Boeken en mooie kleding zoals die 50s jurkjes.

    Have you ever build a gingerbread house?
    Nee heb ik ook nog nooit gemaakt. Misschien ooit in de toekomst :D. Zag laatst dat ze bij de Ikea verkocht werden zodat je ze thuis kon maken.

    Favourite Christmas outfit?
    Ik leef me dan het liefst helemaal uit. Mooie jurk, met mooie panty en schoenen en natuurlijk ook haren helemaal mooi. Ik ben niet zo van de make-up, maar mijn puistjes zijn dan iig zo goed als weggewerkt met een goede creme en poeder.

    Favourite Christmas song?
    White Christmas. Versie van Lady Gaga of een ander maakt me niet uit

    Weirdest gift?
    Ik heb nooit een raar kado gehad. Vaak krijg ik een nieuwjaarslot. Helaas nog niet de jackpot gewonnen alleen.

    Dress up or stay in pj's?
    Nou eerst 's-morgens natuurlijk lekker ontbijten in pyjama en daarna optutten voor het avondeten als dat die dag lekker uitgebreid is. Is er altijd maar 1 van de 2 dagen.

    BeantwoordenVerwijderen