dinsdag 3 december 2013

Review: Burt's Bees lipbalm


 
Aangezien het weer steeds slechter (lees: bloomin' koud) aan het worden is, hebben mijn lippen besloten volledig te gaan scheuren! Het ziet er niet uit en als het heel ver scheurt, gaat het zelfs bloeden!
 
Ik had twee opties:
1. In mijn bed blijven liggen thee en een boek of...
2. Op zoek gaan naar een lipbalm.
 
Hoe aantrekkelijk de eerste optie ook was, ben ik toch maar voor de tweede optie gegaan :(
Ik kwam er alleen jammer genoeg achter dat al mijn lippenbalsems smerig waren geworden (er zat overal zand, eeeew!) of spoorloos verdwenen zijn. Nou ja, dan maar nieuwe kopen...
 
Ik had in een foldertje gezien dat alle maybelline make-up 1+1 gratis was, dus greep ik die kans om de Babylips te kopen. Nou, ik naar de kruidvat (de enige drogisterij in de buurt de maybelline verkoopt), verkopen ze geen Babylips! You have got to be kidding me!
 
Aangezien ik ook heel veel goede dingen had gehoord over de Burt's Bees lipbalm, dus heb ik die maar gekocht!
 
Wat ik ervan vind:
Oh mijn god! Dat spul is geweldig! Het ruikt zo lekker, ik heb de granaatappelversie, want in die andere zat mango en honing, en ik houd niet van de geur van mango.... Maar deze is zoooo lekker, heel fris en niet te zoet. Hij geeft volgens mij niet echt een kleurtje af, maar dat is op zich ook wel handig, dan kun je er een lipstick overheen aanbrengen! Maar, het belangrijkste: maakte het mijn lippen weer zacht? Hell yes! Deze lippenbalsem werkt zo goed! Alle velletjes en scheurtjes zijn verdwenen en mijn huid is zijdezacht!
De verpakking is overigens ook heel cute, niet te opvallend, maar met een schattig klein bijtje!
 
Al met al, zou ik deze lippenbalsem echt aanraden als je nog naar een goede op zoek bent!
 
Kun jij me nog wat aanraden qua lippenbalsems of weet jij een andere manier om je lippen te beschermen tegen het koude winterweer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten