donderdag 12 december 2013

Countdown to Christmas

lights
 
Oké, laat ik er maar eerlijk voor uit komen: ik ben gek op kerstmis! Ik begin rond oktober al enthousiast te worden en wil het liefst op 1 november al kerstliedjes draaien. Nou houden mijn ouders me gelukkig tegen en mag ik pas kerstcd's draaien na Sinterklaas, dus heb ik besloten een soort kerstserie te maken, zodat ik een goede reden heb om met kerst bezig te zijn, nog voordat het werkelijk zover is. Één van mijn favoriete youtubers (macbarbie07) doet ieder jaar trouw haar C2C en het leek me eigenlijk wel leuk om ook een poging te wagen!
 
 
Deze blogpost is dus nog niet echt onderdeel van de serie, ik wilde alleen even een korte inleiding doen, zodat je een beetje snapt wat ik ga doen! Ik weet nog niet wat alle delen van de serie zullen worden, maar ik weet vrij zeker dat er een Christmas lookbook, the Christmas tag, een december playlist en een recept voor kaneelcupcakes (ik moet het recept zelf nog uitproberen, dus ik weet nog niet of het gaat lukken...)!
 
Hoe zit dat bij jou? Ben jij net zo gek op kerst als ik ben, of vertoon je meer de karaktertrekjes van Scrooge? :)
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten