zaterdag 14 december 2013

Countdown to Christmas: Christmas playlist

Nog elf dagen tot Eerste Kerstdag!
Het liefst begin ik in Augustus al met het draaien van kerstmuziek, helaas staan mijn ouders dat niet toe en mag ik pas beginnen als Sinterklaas voorbij is! Maar als het dan eenmaal zover is, luister ik naar niets anders meer.
Mijn favoriete album om naar te luisteren is die van Michael Bublé, hij heeft zo'n geweldige stem en geeft een soort jazzy twist aan de overbekende kerstliedjes. Ik heb gemerkt dat het nogal een opgave is om de cd's in de winkel te krijgen, maar op youtube zijn ze heel gemakkelijk te vinden. Daarom heb ik besloten om er een paar op een rijtje te zetten!




Ik hoop dat dit jullie ook alvast een beetje in de kerstemming brengt!


2 opmerkingen:

  1. Echt super leuk!!! Xx je nichtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg; een christmas countdown! Trouwens, alle onderwerpen zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen