vrijdag 20 december 2013

Countdown to Christmas: Wishlist Boeken

Nog vijf dagen tot Eerste Kerstdag!
Ik lees me normaal gesproken al een slag in de rondte, maar in de wintertijd gooi ik er nog een extra schepje bovenop! Ik vind dan ook niets leuker dan nieuwe boeken kopen, behalve dan misschien nieuwe boeken cadeau krijgen!
Zie hier de boeken waarvan ik het zeker niet erg zou vinden als ik ze op Eerste Kerstdag onder de boom zou vinden!
 
 

 
Dit boek is bij bol.com slechts 10,99 euro en hij hoort ook bij een actie die nu geldt, namelijk 2+1 gratis! Perfect!
 
 
 

 
Ook dit boek is slechts 10,99 euro en hoort bij de 2+1 actie!
 
 

Het laatste boek die ik uit de 2+1 actie heb geplukt en ook maar 10,99 euro! Als je ze alledrie koopt ben je dus in plaats van 32,97 euro, maar 21,98 kwijt! Bargain!
 
 

Deze is iets prijziger dan de eerder genoemde boeken (20,99 euro), maar naar mijn mening het helemaal waard. Dit boek leert je hoe je alledaagse situaties kan omtoveren naar iets uit de tijd van Jane Austen!
 
 

Nog een heerlijke chicklit voor 9,49 euro! Daar hoef je het toch niet voor te laten!
 
 

Ik ben gek op Jane Austen romannetjes en dit is één van de weinigen die ik nog niet heb gelezen! Slechts 8,49 euro!
 
Dit boek is ook verfilmd, heel eerlijk gezegd heb ik eerst de film gekeken en bedacht ik me toen dat ik het boek ook wilde lezen. Maar oh mijn god, dit is één van de meest romantische films (en hopelijk ook van de boeken) die ik ooit gezien heb! Bij bol.com te koop voor 11,49 euro!
 
 

Als je dit boek nog nooit hebt gelezen, shame on you! Pak je jas, tas, huissleutels etc en ren naar de dichtstbijzijnde bibliotheek... Dit is mijn all time favorite! Het verhaal is zo romantisch en ik denk dat iedereen zich op sommige stukken wel een klein beetje identificeert met Jane (of Mister Rochester, hoo-ha!). Ik heb het boek een hele tijd geleden geleend van mijn tante, maar die heb ik helaas weer teruggegeven. Toen heeft mijn nichtje het boek gelezen en zij was ook meteen fan! Nu wil ik het boek dus toch maar zelf echt hebben, als aanvulling op mijn kleine (ahum, ahum) collectie!
 
Heb jij een favoriet boek of andere aanraders?
 

 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten