woensdag 18 december 2013

Coutndown to Christmas: Wishlist Make-up

Nog zeven dagen tot Eerste Kerstdag!
Aangezien ik van Books, Bows & Buttons een beautyblog wil maken, kan ik een make-up verlanglijstje natuurlijk niet achterwege laten.
 

Zo'n beetje iedere beautyblogger heeft hem en is er gek op: MAC mineralized skinfinish in "soft 'n gentle"! Het staat bekend als dé perfecte kleur voor een highlighter voor mensen met een lichte huid. Bij de Douglas te koop voor 28 euro (best prijzig, maar hij is het absoluut waard!).
 

Ik heb heel eerlijk gezegd geen flauw idee hoe het parfum ruikt, maar het draagt mijn naam! En het is nog goed gespeld ook! Normaal gesproken schrijven ze het als het Franse woord voor kerst: Noël, maar nu is het echt Noëlle! Jippie! 36 euro bij de Douglas!
 

Nog zo'n beauty musthave! Ik vind het verschrikkelijk als je ontzettend lang aan je oogmake-up hebt gewerkt om er dan een uur later achter te komen, dat het allemaal in je crease zit! Ugh! Ik heb nog geen goede budget primer gevonden, dus ik heb besloten maar te gaan investeren in die van Urban Decay! Bij Beautybay.com voor 19,40 euro!
 

Ik heb ooit een keer een mini-versie hiervan gekregen en die vond ik laatst in een kast, dus besloot ik hem te testen. Oh mijn God! Dat spul is geweldig! Het kalmeert je huid, verdoezelt rode plekjes en hyperpigmentatie en camoufleert bijvoorbeeld kringen onder je ogen! Ik gebruik het nu al een paar weken en die mini-verpakking is nog steeds niet op, je hebt maar een minuscuul beetje nodig om je hele gezicht mee te kunnen doen! Geweldig! Hij is wel behoorlijk duur (31 euro), maar ja, je moet er wat voor over hebben...
 
 

Ik heb al twee originele chubby sticks: mega melon en whole lotta honey. En die zijn geweldig! Maar nu heeft Clinique een verbeterde versie uitgebracht in een paar nieuwe kleuren, waaronder deze koraalroze kleur! Woehoe! 19,50 euro bij de Douglas!
 
Ik ben echt heel slecht in contouren, de kleur komt nooit natuurlijk over! Het ziet er altijd een beetje muddy uit en ik denk dat het de schuld is van de bronzer die ik gebruik. Op dit moment gebruik ik een goedkope van Catrice, maar ik hoop dat als ik een keer een echt goede bronzer koop, het contouren een stuk makkelijker zal gaan! Ik heb nog geen andere site gevonden waar ze NARS verkopen, maar via de officiële website van NARS kost het product 36 euro!

 
Vorig jaar werd iedereen helemaal gek en renden ze allemaal naar de winkel om het Naked Palette te kopen. Ik had er op dat moment niet echt interesse in, maar nu ze een Naked Basics Palette hebben uitgebracht ben ik om. Ik wil er één!! Er zitten zes kleuren in die iedereen in zijn basiscollectie zou moeten hebben! Bij Beautybay.com kost het palette slechts 25,90 euro!
 
Mijn lijstje (eigenlijk niet meer een lijstje te noemen) gaat nog eindeloos door, maar dit zijn de dingen die ik het allerliefste onder de kerstboom zou vinden. Ik zit er overigens over te denken om als kerstcadeautje voor mezelf een MAC oogschaduw quad te kopen (die ene waarbij je de kleuren zelf kunt kiezen), weet iemand misschien hoe duur dat is? Ik woon niet echt in de buurt van een winkel waar ze MAC verkopen, dus ik zou er speciaal voor naartoe moeten gaan...
 
Heb jij nog aanvullingen voor mijn verlanglijstje?

 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten