maandag 23 december 2013

Countdown to Christmas: Kerst lookbook

Nog twee dagen tot Eerste Kerstdag!
Ik ben zo iemand die twee weken van tevoren het liefst haar kleding al klaar legt voor een belangrijke gebeurtenis, ik ben dan ook groot fan van lookbooks kijken op youtube of op andere blogs. Je doet toch altijd weer nieuwe inspiratie op! Omdat ik ze zelf zo leuk vind om te kijken, leek het me wel leuk om zelf ook een poging te wagen. De foto's zijn gemaakt met mijn telefoon, dus de kwaliteit is niet echt geweldig, maar ja... We've gotta work with what we got!
 
Outfit 1: Feest!
 

Ik draag hier een zwarte playsuit van Jane Norman, met doorzichtige klokkende mouwen. Om mijn middel heb ik een riempje van de Zeeman met een luipaardprint, bijpassend bij mijn luipaardprintschoenen! Mijn zwarte panty's zijn ook van de Zeeman. Wat deze outfit voor mij heel speciaal maakt, is de key-hole opening op de rug, het geeft het geheel net iets meer een feestelijk tintje.
 
Outfit 2: Kerstontbijt op school
Mijn roodkanten minijurk heeft een A-lijn wat ik zelf wel mooi vind staan, maar waar veel mensen vaak vanaf zien omdat ze denken dat je daarmee je figuur verbergt. Het jurkje heeft een hoge hals en een grote strik van hetzelfde materiaal. Alweer heb ik het jurkje gekocht bij Jane Norman (ik zweer het, 50% van mijn garderobe is afkomstig van Jane Norman, het is een obsessie!), de panty's komen weer van de Zeeman.
 
Outfit 3: Comfy- casusal
Hier draag ik mijn lievelingsspijkerbroek, een zwart highwaisted exemplaar twee jaar geleden gekocht bij The New Yorker. Erboven draag ik een zwart-wit gestippelde blouse met peter-pan kraagje van de Primark, met eronder een zwart hemdje van de HEMA, omdat het blousje toch iets doorschijnender was dan ik in eerste instantie dacht! Mijn zwarte bikerboots heb ik gekocht bij de Invito.
 
Outfit 4: Girly
Ik draag een zwart- wit gestippeld highwaisted rokje van de H&M, een roomwitte trui die aan de achterkant een key-hole heeft die bij elkaar gehouden wordt met een zwart lint. Ook de trui heb ik gekocht bij de H&M, voor 3 euro! De zwarte panty's zijn alweer van de Zeeman en de zwarte loafers heb ik gekocht bij de Scapino (ik heb ze ook in het rood), ze zitten echt als pantoffels bijna!
 
Outfit 5: Familiediner
Mijn roodgeruite jurkje is gemaakt van een dunne doorzichtig stof (er zit standaard al een onderjurk bij, pfoew) en heeft een babydoll model. Niet het meest flatteuze model, maar wel heel comfortabel en schattig. Ik heb hem twee à drie maanden geleden bij de Primark gekocht. Verder draag ik er zwarte pumps met strikjes op de neuzen bij, die ik alweer bij de Invito heb gekocht.
 
Outfit 6: Mijn nichtje!
Deze outfit is heel speciaal, want mijn nichtje heeft toegestemd dat ik haar op mijn blog mag zetten. Jippie! Wij hebben vrijwel dezelfde kledingstijl en dit is mijn favoriete outfit ever van haar! Ze draagt een oxblood rokje van de H&M, een roodgeruite blouse met een wit bewerkt kraagje van de Sting, een donkerblauw college vest van de Sting, donkerbruine panty's van de Zeeman en ik kan me niet meer herinneren waar haar schoenen vandaan kwamen, sorry!
 
Weet jij al wat je aandoet met de Kerst of bedenk je je dat pas 's ochtends?
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten