zondag 15 december 2013

Countdown to Christmas: Wishlist vintage jurken en accessoires!

Nog tien dagen tot Eerste Kerstdag!
Ik ben gek op vintage kleding, vooral de jurken met petticoats uit de jaren vijftig! Ik heb er al twee in mijn bezit, maar er zijn er nog zoveel die ik zou willen hebben, maar waar ik geen geld voor heb! :(
Dus heb ik besloten iedere feestelijke gelegenheid aan te grijpen om ze aan mijn ouders te vragen en wat is nou een betere gelegenheid dan Kerstmis?!






















Alle kleding die ik net heb geshowd zijn allemaal te koop bij www.topvintage.nl, de mooiste kledig webshop die ik ooit heb gezien!

Heb jij, net als ik, je verlanglijstje al opgesteld of wacht je daar nog maar even mee?












2 opmerkingen:

  1. Die rode jurk van Bumny is echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie 50s jurkjes. Die zet ik zeker op mijn verlanglijstje. Ik had nog geen echt lijstje gemaakt, maar zag laatst in de winkels van Mexx ook hele mooie kleren hangen die ik graag op mijn lijstje zou zetten. Nu inderdaad het geld nog :D

    BeantwoordenVerwijderen