donderdag 19 december 2013

Countdown to Christmas: NOTD

Nog zes dagen tot Eerste Kerstdag!
Ik vind het er altijd heel mooi uitzien als mijn nagels netjes gemanicuurd en gelakt zijn, het enige probleem is dat ik het zo'n rotklusje vind om ze te lakken! Het lakken zelf duurt op zich nog niet eens zo heel lang, het ergste vind ik het wachten totdat de lak droog is. Je zit daar dan maar een beetje te zitten, je kunt niets doen, alleen maar met je handen omhoog zitten en op je nagels blazen. Je kunt niet op de computer (de toetsen van het toetsenbord zorgen voor deukjes in je tips), je kunt niet lezen (kleine sneetjes in de lak of een aantal bladzijden van je boek besmeurd met blauwe vegen), Urgh! Als ik er alleen maar aan denk word ik al moe. Maar ja, met de Kerst wil ik er natuurlijk wel op en top uitzien, dus dan moet ik maar even door de zure appel heenbijten en een paar uur niks gaan zitten doen met mijn handen omhoog!
 
 

Deze kerst heb ik gekozen voor een klassieke rode lak met een kleine twist. Ik ben van plan een zwarte playsuit te dragen en dat vind ik nog steeds het mooist gecombineerd met rode lippenstift en rode nagels. De nagellak die ik op de foto draag is de Ultimate Nail Lacquer van Catrice in de kleur "Marilyn and me". Als hardcore Marilyn Monroe-fan kan ik deze naam zeer waarderen!
De kleur zelf is een bloedrode kleur met een glans erin. Als extraatje (en wat mij naast de naam in deze nagellak aantrok) zitten er ook chunky zilveren en rode glitters in! Op de foto zijn ze niet zo goed te zien, maar als er licht opvalt glitteren ze echt heel mooi!
 
Volgens mij is deze nagellak helaas uit het assortiment gehaald, maar het is een vrij veel voorkomende kleur, dus hij is vast ook nog wel bij een ander merk te koop. Een goed alternatief is de colour&go nagellak van Essence in de kleur 113 "do you speak love?". Weliswaar zonder glitter, maar wel een mooie dieprode kleur!
 
Hoe zien jouw nagels er deze Kerst uit? Rood zoals de mijne of zien die van jou er iets gedurfder uit?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten