woensdag 1 oktober 2014

Blogtober!

Hello october

Zoals de meesten waarschijnlijk wel al doorhebben, is vandaag de eerste dag van Oktober en daarmee voor mijn gevoel het begin van de herfst! 
Om dit te vieren heb ik besloten om blogtober te doen! Wat betekent dat, vraag je je waarschijnlijk af. Nou, het betekent dat ik iedere dag van de maand Oktober (ga proberen) een blogpost te plaatsen. 

Ik weet dat ik het waarschijnlijk halverwege de maand op geef, omdat ik het simpelweg niet red qua schoolwerk, maar ik ga het gewoon proberen. Ik vind het ontzettend leuk om lekker met mijn blog bezig te zijn, dus daar zal het niet aan liggen!

Vandaag is alleen nog maar een introductie voor de rest van de maand, maar vanaf morgen zal ik "echte" posts uploaden...

Wat zijn blogposts die jij graag zou willen zien deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten