zondag 5 oktober 2014

My week in photos #1

Steeds meer bloggers (en vloggers) houden hun vloggers op de hoogte van de dingen die in hun leven gebeuren, maar ja, bij hen gebeuren dan ook echt awesome dingen! Mijn leven is helaas niet zo exciting, maar soms maak ik foto's die misschien wel leuk zijn om te delen. Te beginnen met de eerste dag van oktober!


Woensdag
Nobody panic, its just October...
Officieel niet een foto, maar ik vond het wel heel toepasselijk voor deze dag! Waar is de zomer gebleven? Voor mijn gevoel liep ik vorige week nog in mijn bikini en nu ben ik op zoek naar mijn jas en laarzen! Maar er zit natuurlijk ook iets goeds aan oktober: blogtober!



Ik verander heel langzaam in een oude vrouw! Eighteen going on  eighty! Mijn laatste obsessie: haken! Ik ben een patchwork- achtig plaid aan het maken van kleine granny squares, zoals die heten! Oh dear!

Donderdag

Snelle OOTD op vrijdag... Ik was eigenlijk al een beetje laat, ik was vergeten mijn tas in te pakken en ik had geen flauw idee wat ik aan moest! Soms was het ontzettend warm, maar het had ook al een beetje geregend en het waaide... Ik haat dat soort weertypes! Uiteindelijk was ik toch nog wel tevreden met het eindresultaat...

Vrijdag

Vrijdag was het heerlijk weer en ik kon eindelijk een jurkje aan dat ik al best wel lang in mijn kast had liggen, maar nog nooit aan had gehad. Het kaartje hing er zelfs nog aan! Omdat het jurkje best een zakelijke uitstraling had, besloot ik de rest van de look daar op aan te passen. Strakke knot onder aan mijn nek, torenhoge zwarte loafer-pumps en een briefcase maken mijn outfit compleet.

Zaterdag
Op zaterdag begon en eindigde ik één van de beste paranormale YA- boeken die ik ooit heb gelezen: Obsidian! Het had precies de goede verhoudingen tussen actie, fantasy en zwijmelwaardige romantiek! Heerlijk! Ik ben toen begonnen met het lezen van de Unbecoming of Mara Dyer, maar heb die na een paar bladzijden al opzij gelegd om te beginnen aan het tweede deel in de serie van Obsidian: Onyx! Ik had hem gelijk gedownload, nadat ik Obsidian uit had gelezen en ik kon simpelweg niet wachten om terug te duiken in de wereld van Daemon en Katy! The Unbecoming of Mara Dyer moet maar even wachten...

Zondag

Blog-ception! Voor vandaag (zondag dus) een foto van de blogpost die ik nu aan het schrijven ben! Mijn doel voor vandaag is vooruitwerken met mijn huiswerk en een poging doen om een paar blogposts voor aankomende week alvast voor te bereiden! Woop woop! What an exciting life I lead... (just kidding, I love it!) 

Hoe zou jouw week er in foto's uit hebben gezien?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten