donderdag 9 oktober 2014

Top five lipsticks for autumn

Ik ga nooit de deur uit zonder lipstick, dat staat zo saai en kaal. Nu het weer begint te veranderen, veranderen de kleuren die ik draag ook langzaam. Steeds minder draag ik knaloranje, fluoriserend roze of peach. Ik merk dat ik toch sneller grijp naar kleuren die geschikter zijn voor de herfst...

Hema nr. 07
Een mooie koperkleurige lipkleur die geschikt is voor iedere dag!

Hema nr. 16
Een pure rode kleur met een teeny tiny beetje oranje erin.

Catrice 'Secret Mauve'
Zoals er in de naam al genoemd wordt, is dit een mauve-achtige kleur. Er zit een beetje bruin in, een beetje paars, een beetje rood... Een beetje van alles!

L'oréal Paris 'Scarlet'
Dit is meer een lipgloss dan een lipstick, maar het is een te mooie kleur om erbuiten te laten. Het is namelijk een koraal, maar een stuk donkerder. Perfect voor herfst!

Catrice lippencil 'That's what Rose wood do'
Alweer niet echt een lipstick, het is namelijk een lipliner... Het is een kleur die op internet vaak omschreven als een dusky rose. En dat is precies hoe ik het zou omschrijven!

Nog even alle kleuren op een rijtje, zodat je goed kunt zien hoe verschillend ze zijn!


Draag jij het hele jaar door dezelfde kleuren of maakt het seizoen nog verschil?







1 opmerking: