woensdag 15 oktober 2014

My musical bucketlist


I love me some musicals! De mensen om mij heen zijn hier al volledig van op de hoogte, aangezien ik 90% van de tijd musicalliedjes zing (ja, ik ben DAT lid van de familie...). Ik ben in mijn achttien jaar al naar best veel musicals geweest (rond de vijftien!) en ik vond ze allemaal even geweldig. Mijn favorieten waren Zorro - ik heb het hele seizoen 'Op zoek naar Zorro' gekeken en was dolblij toen Tommie Christiaan won (ik was voor hem) - en Jersey Boys! Ook al heb ik al best een aantal musicals gezien, er zijn er nog zoveel die ik niet heb gezien, maar wel heel graag zou willen zien en iedere dag komen er weer nieuwe bij. 
Vandaag laat ik jullie de tien musicals zien waar ik een moord voor zou doen om te zien (geintje.... nee, maar serieus).

1. Moeder, ik wil bij de revue!
2. Beauty and the beast
3. Cabaret
4. Chicago
5. Les Misèrables
6. La cage aux folles
7. Mama Mia!
8. West side story
9. The sound of music
10. The Addams Family (ik heb veel overeen met Wednesday)

Heb jij een favoriete musical of ben jij niet zo'n musical liefhebber als ik?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten